לקראת שדרוג הגינה הותיקה שלכם - DIY

לקראת שדרוג הגינה הותיקה שלכם - DIY

50
נותרו מוצרים במלאי
+

Minimum quantity for "לקראת שדרוג הגינה הותיקה שלכם - DIY" is 1.

נותרו מוצרים במלאי
שתפו מוצר

תיאור

לקראת שידרוג הגינה הותיקה שלכם
חוברת השראה והדרכה לקראת תכנון מחדש של הגינה שלכם - DIY


איך מקדמים פרויקט של תכנון-חוץ?
"סוף מעשה במחשבה תחילה"
חוברת לאפיון הגן שלכם, ב-3 מהלכים
 
תכנון מחדש של הגן שלכם – איך מתחילים?
אם אתם רוצים לקדם
את עיצוב הגינה הפרטית שלכם,
או את הגן של העסק שלכם,
או את הגן הקהילתי שבסמכותכם -
יזמתי עבורכם חוברת שיש בה השראה והדרכה
לפתיחה מוצלחת של תהליך התכנון.
 
"סוף מעשה במחשבה תחילה"
החוברת היא פרקטית וממוקדת בפרויקט האישי שלכם.
 
הפרויקט של הגינה – הוא פרויקט יפה ומשמח.
הוא מחולל מהפך בחיי משפחה, בחיי קהילה, ובחיי העסק.
אבל בתור שכזה,
הוא גם פרויקט מורכב, שצריך לדעת איך להתחיל אותו,
איך לנהל אותו, ואיך להגיע בכיף והנאה לתוצאה המיוחלת.
 
החוברת הזאת נועדה לעזור לכם להבין איך להתחיל את הפרויקט,
מהו המידע שצריך לאסוף, ואיך לצאת לדרך.
 
לילך דוד- אגרונומית ומתכננת-נוף
www.nofmanof.com
"נוף במנוף" – משרד לאדריכלות-נוף ותכנון גינות
 
המשלוח יתבצע באמצעות דואר רשום של דואר ישראל 
אין אפשרות של איסוף עצמי

תגיות

פידבקים

עדיין לא נכתבו חוות דעת למוצר

כתבו פידבק

אודות החנות

מפעיל החנות
לילך דוד
טלפון
03-9533528
אימייל
info@ginotshop.co.il
שעות פתיחה
שירות לקוחות: 24/7
צוות החנות:
א'-ה' 9:00-18:00

שילוח

אפשרויות שילוח
מדיניות משלוחים
מגוון המוצרים בחנות שלנו מחייב אותנו להתאים סוגי משלוח שונים, בהתאם לנפח ולמשקל של כל מוצר.

• מוצרים קלים שמסומנים ל"משלוח רגיל בדואר" – יישלחו אליך בדואר רשום באמצעות דואר ישראל.
המשלוח יקבל קוד מעקב, והוא יימסר לך אישית כנגד חתימה שלך.
במידה ולא ניתן למסור בכתובת שלך, תוזמן לקבל אותו ביחידת הדואר הקרובה אליך.

• מוצרים גדולים שמסומנים ל"משלוח באמצעות שליח" – יגיעו בשירות שליחים עד הבית, או בהובלה
מיוחדת עד לבית או בסמוך לבית ככל האפשר. השליח ייצור איתך קשר כדי להודיע ולתאם זמני הגעה.

• במקרה שיש אפשרות של בחירה ב"איסוף עצמי" – נשלח אליכם את פרטי ההגעה למקום האיסוף, וכן
פרטי הספק לתיאום מועד לאיסוף. יש להדפיס עותק של אישור העסקה, להביא אתכם, לחתום
שקיבלתם, ולהשאיר ברשות הספק.

בעגלת הקניות – נא ציינו כתובת מדויקת ומפורטת. כולל מיקוד, כניסה, קומה, מספר דירה וכו'.
בהערות – תוכלו לפרט בקשות מיוחדות.

מדיניות החנות

מדיניות החזרות
ניתן לבטל עסקה מכל סיבה שהיא, עד 14 יום ממועד קבלת המוצר,
כל עוד יוחזרו המוצרים תקינים ושלמים ובאריזתם המקורית.

• במקרה של ביטול עסקה מסיבות שתלויות בנו, כמו פגם או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל - אנחנו נישא בעלויות המשלוח ועמלות ביטול העסקה, ונחזיר את סכום העסקה במלואו, ועד 14 ימים ממועד ביטול העסקה.

• בכל מקרה של ביטול עסקה שלא מסיבות של פגם או של אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין המוצר שהתקבל - הלקוח הוא שיישא בעלויות המשלוח ובעמלות ביטול העסקה. סכום העסקה יוחזר ללקוח, אך בניכוי עלויות משלוח-איסוף, ובניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה, ועד 14 ימים ממועד ביטול העסקה.

לקוחות יקרים, אנחנו עושים הכל כדי שתהיו מרוצים מהרכישות שלכם. אם מצאתם פגם כלשהו, או בעיה כלשהי שפגמה בשביעות הרצון שלכם, חשוב לנו מאד לשמוע ולדאוג לתיקון.
אנא התקשרו לשירות הלקוחות שלנו שעומד לרשותכם 24/7: 03-9533528
מדיניות תשלומים
אנחנו מכבדים תשלום בפייפאל ובכל כרטיסי האשראי.
בנוסף ובמידה ויש צורך, ניתן גם לבצע תשלום טלפוני עם מסירת פרטי כרטיס אשראי.
לשם כך יש להתקשר לשירות הלקוחות שלנו,
למסור שהגעתם מהחנות במרמלדה מרקט, ושאתם מעוניינים ברכישה טלפונית.
אנא השאירו את פרטי המוצרים שבהם אתם מעוניינים.

שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם 24/7 - 03-9533528

אפשרויות תשלום