נגיעות מעוצבות
טלפון:  הצג טלפון
טלפון:  072-250-1999
  052-608-9083

כתובת: הדר 84
מתן

שעות פתיחה:
יום א' - ה' - 10:00 - 20:00
יום ו' - 08:00 - 15:00
ימי שישי וערבי חג פתוחים יותר, כדאי לעקוב אחרי דף הפייסבוק

תנאי השימוש בחנות "נגיעות מעוצבות"

החזר כספי
חנות זו מתחייבת להחזר כספי בתוך 14 ימים

מדיניות תשלומים
ניתן לשלם באמצעות: PayPal כל כרטיסי האשראי מזומן, ניתן לשלם במזומן באיסוף עצמי מהחנות שלנו בתיאום מראש. 2. מדיניות קנייה ו/או ביטול קנייה 2.1 ייתכן ומוצר מסויים שרשום כמוצר שקיים במלאי אזל ובמערכת עדיין מופיע כקיים. במקרה כזה אנחנו ניצור קשר עם הלקוח וניידע אותו על כך. אנחנו נציע חלופות של מוצרים קרובים או דומים אך במידה והלקוח לא מעוניין, החזר יתבצע מיידית. בלי שאלות ובלי עיקובים. 2.2 ייתכן והלקוח קנה מס מוצרים באותה הזמנה ושאחד מהם לא נמצא במלאי, חלים אותם תנאים כפי שמפורטים כאן מעל, בסעיף 2.1

מדיניות משלוחים
רוב המשלוחים הם בשירות חברות כמו Boxit, Epost, צ'יטה וכו' יש לשים לב אם ישנה הערה לגבי צורת השילוח בתיאור המוצר. חברות אלה מאפשרות לכם לקבל משלוחים, לבתי העסק הקרובים למגוריכם הפתוחים בשעות גמישות, 6 ימים בשבוע, ובמרחק של עד 700 מטר מהכתובת המבוקשת. לאחר ביצוע ההזמנה, יתקבל מסרון SMS עם עדכון לגבי סטטוס המשלוח ואיסופו יש להזין כתובת למשלוח ולציין מס טלפון של הנמען בעת הרכישה. עניין נוסף הוא לגבי מוצרים שהם שבירים או יכול להיגרם להם נזק במהלך המשלוח, אז המוצר ישלח בהתאם לטבעו (מראה, פסל, קופסת פח וכו') גדלו ומשקלו. דרך נוספת לשילוח היא בדואר רשום, כאשר מתקבל מספר מעקב של דואר רשום ניתן לבדוק כאן את סטטוס המשלוח: http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch?OpenForm הספק (אנחנו) מחליט בהתאם לנוחות השילוח ולזמן בו עומדת חברת השילוח איך ועם מי לשלוח את המוצרים שנרכשו. זמן האספקה: 14 ימים שאינם ימי מנוחה לאחר קבלת אישור התשלום. איסוף עצמי ללא תשלום בשעות הפעילות, מהחנות שלנו שממוקמת ברחוב הדר 84 במרכז המסחרי, מתן. אם ברצונכם איסוף עצמי ללא דמי משלוח- יש להזין בעת התשלום את קוד הקופון "איסוף עצמי" במידה וההזמנה דחופה, יש לציין זאת ב"הערות למוכר" בעת הרכישה. Shipping out of Israel: Shipping will be done within 3 business days of payment and will take appx. 10-21 business days for arrival. חשוב ולכן מצויין גם כאן: 2. מדיניות קנייה ו/או ביטול קנייה 2.1 ייתכן ומוצר מסויים שרשום כמוצר שקיים במלאי אזל ובמערכת עדיין מופיע כקיים. במקרה כזה אנחנו ניצור קשר עם הלקוח וניידע אותו על כך. אנחנו נציע חלופות של מוצרים קרובים או דומים אך במידה והלקוח לא מעוניין, החזר יתבצע מיידית. בלי שאלות ובלי עיקובים. 2.2 ייתכן והלקוח קנה מס מוצרים באותה הזמנה ושאחד מהם לא נמצא במלאי, חלים אותם תנאים כפי שמפורטים כאן מעל, בסעיף 2.1

מדיניות החלפות והחזרות
ניתן להחליף או להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר וזאת בתנאי שהוחזר לחנות או נשלח בדואר רשום באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. החזר כספי יינתן בתנאים האמורים כשבידיו כרטיס האשראי אשר באמצעותו בוצע התשלום עם הקבלה המעידה על ביצוע ההזמנה. לא תינתן החזרה או החלפה של דברי אוכל ומתיקה. שוב ולכן מצויין גם כאן: 2. מדיניות קנייה ו/או ביטול קנייה 2.1 ייתכן ומוצר מסויים שרשום כמוצר שקיים במלאי אזל ובמערכת עדיין מופיע כקיים. במקרה כזה אנחנו ניצור קשר עם הלקוח וניידע אותו על כך. אנחנו נציע חלופות של מוצרים קרובים או דומים אך במידה והלקוח לא מעוניין, החזר יתבצע מיידית. בלי שאלות ובלי עיכובים. 2.2 ייתכן והלקוח קנה מס מוצרים באותה הזמנה ושאחד מהם לא נמצא במלאי, חלים אותם תנאים כפי שמפורטים כאן מעל, בסעיף 2.1

marmelada