איך לתאר את המוצר שלכם

6 בספטמבר, 2012

תאור מעניין ואפקטיבי של מוצר מגביר את סיכויי המכירה שלו

מרמלדה מרקט הוא מתחם קניות לאנשים מיוחדים וסקרנים. הקונים בו מחפשים איכות ומעדיפים פריטים יחודיים ומפתיעים, כאלה שלא רואים בכל מקום. לחנויות במרקט יש איכויות מיוחדות: הן מציעות קשת רחבה של פריטים, חלקם יחידים מסוגם, פריטים שהושקע בהם דמיון רב ומחשבה יצירתית. כמעצבים, אתם יודעים זאת ומרגישים קרוב מאוד למוצרים פרי ידכם. 

מלבד שם ברור וצילומים טובים של המוצר, תאור המוצר הוא המקום בו אפשר לתת קצת יותר. ספרו את הסיפור שמאחורי המוצר. ספרו על הפונקציונליות שלו ועל מקורות ההשראה שמאחורי עיצובו; מאילו חומרים הוא עשוי; באיזו טכניקה נוצר; מהיכן הגיע ובאילו וריאציות ניתן להשיג אותו - מידות, צבעים וגדלים; פרטו את הוראות התחזוקה שמתאימות למוצר וישמרו אותו באיכות טובה לזמן ארוך אצל הלקוח/ה. 

אתם מעצבים, יוצרים ויזמים והשקעתם המון במוצרים, השקיעו עוד קצת בתיאור הדברים הנפלאים שאצרתם כך שיביאו אור והשראה לאלו שיקחו אותם הלאה.

צאו לדרך!

תגובות למאמר:
marmelada