משלוח עם סטייל

6 בספטמבר, 2012

נקודת המפגש של הקונה עם המוצר שארזתם לו היא המפתח לרכישות חוזרות בחנות שלכם

אין דבר יותר מדהים מלקוחות חוזרים. ובכן, איך הופכים לקוח מזדמן ללקוח חוזר? בעיקר על ידי מחויבות לאיכות גבוהה, שירות רגיש ותשומת לב לפרטים הקטנים. אחד האלמנטים החשובים בקניה און-ליין הוא סוגיית המשלוח. אחרי שהלקוח שלכם התרשם מתמונת המוצר ורכש אותו, הוא דרוך בציפייה לקראת המפגש עם הדבר עצמו. אותו רגע מרגש בו הוא מקבל את המשלוח ופותח את האריזה.

בנקודה הזאת אתם חייבים להבריק.

האריזה חייבת להיות יפה ואלגנטית, ברוח המותג שלכם, רצוי ממותגת אבל לא חובה. הפריט יונח בתוכה בצורה מסודרת ונאה אחרי שבדקתם היטב שהוא לא פגום (בגדים יקופלו במסירות, מוצרי נייר יונחו ישרים ומיושרים, מוצרים שבירים יארזו בהתאם וכו'). אם ניתן להוסיף מתנה קטנטנה זה כמובן הכי טוב (כפתור, פרח, מגנט למקרר). רצוי לצרף כמה מילים על כרטיס, משהו כמו - תודה שקנית ומקווים שתהנה בתוספת פרטים ליצירת קשר במידה והתעוררה בעיה כלשהי.

אריזה מהממת זאת התחלה של ידידות מופלאה.

בהצלחה!

תגובות למאמר:
marmelada