מדריך לפתיחת עמוד פייסבוק עסקי

9 בספטמבר, 2012

עמוד פייסבוק עצמתי זה הכי הכי

לפניכם כמה כללי אצבע לבניית עמוד פייסבוק חי ושמח לחנות שלכם:

1. תמונות קאבר ופרופיל: החומרים הוויזואליים הראשונים שהאוהדים שלכם ייתקלו בהם, ולכן חשוב-חשוב להשקיע בהם מחשבה וגרפיקה ראויה. תמונת הקאבר היא נדל"ן משמעותי ומזמין, וכדאי שתשקף במבט ראשון את רוח החנות שלכם - זה יכול להיות באמצעות מוצרים, זה יכול להיות באמצעות תמונת אווירה - כך או כך, כדאי שאלו לא יהיו רק פקשוטים פזורים זה לצד זה אלא משהו "מהודק" יותר. לרוב תוכלו גם לוותר על כיתוב בתמונת הקאבר, ופשוט לתת לתמנת הפרופיל לשאת את שמכם ואת הלוגו שלכם (כי זה גם מה שיופיע בריבוע קטן בפיד של האוהדים שלכם, בכל פעם שתעלו עדכון).  [מימדי תמונת קאבר: 851 פיקסל רוחב על 315 פיקסל גובה מימדי תמונת פרופיל: 180 פיקסל על 180 פיקסל]

2. אלבומי תמונות בתוך העמוד: הקפידו לגבש לפחות שני אלבומים עם חומר קורץ לפני שאתם מזמינים גולשים לעשות לייק לעמוד שלכם, והשתדלו לפזר בעמוד גם עוד שניים-שלושה פוסטים שיוכלו להעביר למתרשמים מה מצפה להם במידה ויחליטו ללחוץ על הלייק המיוחל ולהצטרף אליכם.

3. סיימתם עם התמונות וביסוס החומרים בעמוד, כולל טקסטים קצרים וברורים על מי אתם ומה מייחד את המוצרים שלכם? מצוין. מכאן מתחילה עבודת התוכן השוטפת: הקפידו על נוכחות פייסבוקית קבועה של פוסט חדש לפחות פעם בשבוע, ומצד שני - אל "תפציצו" את אוהדיכם ונסו לזכור שהם נתונים גם כך במתקפת מידע קונסיסטנטית כשהם הפייסבוק. אתם רוצים שהפוסטים שלכם יעוררו בהם תחושה של "יש, הנה פוסט חדש של ---", ולא תחושת ניג'סיות של "פפפ, עוד פעם ---". כל חנות וקצב העדכונים שנכון ומתאים לה - אין כאן חוקים חוץ מהחוק הבסיסי של לחשוב כיצד אתם הייתם מעוניינים לקבל עדכונים מחנות שהצטרפתם לעמוד שלה.

גוד לאק! או בגרסת בדיחת הקרש - גוד לייק.

תגובות למאמר:
marmelada