חשיבותה של רשימת התפוצה

11 בספטמבר, 2012

כמה שיותר - יותר טוב

מי מאיתנו לא חיפש פעם עבודה? מחקרים שונים בדקו ומצאו כי את החיפוש אנחנו מבצעים בקרב שלושה שדות עיקריים: הראשון בני משפחה וחברים הכי טובים, השני חברים פחות קרובים ומודעות הדרושים, והשלישי הוא המעגל המכונה "היי-ביי" אליו משתייכים כל מי שפגשו בכם (או קנו מכם) פעם אחת וזוכרים מכם רק דברים טובים. המסקנה החד משמעית הייתה, שדווקא המעגל האחרון, מעגל "היי-ביי" הוא זה שיניב עבורכם את התוצאות המרביות.

הנה כמה דוגמאות לאנשים קלאסיים (ממעגל "היי-ביי") שישמחו להצטרף לרשימת התפוצה שלכם ולקבל מכם עדכונים שוטפים - האנשים שמתאמנים אתכם בחדר הכושר, האמהות של החברים של הילדים, המורים והמורות בבתי הספר של הילדים, החברים של ההורים שלכם, קבוצת הריצה שלכם, העובדים במשרד של אחותכם, וכו'.

ולכן, בשורה התחתונה: הפרגון וההצלחה לעולם יגיעו מכיוונים לא צפויים וככל שתצליחו להגדיל את רשימת התפוצה שלכם כך תזכו ליותר ויותר הזדמנויות. מיינו את הרשימה לפי תחומי עניין או מחלקות מהן רכשו מוצרים, צבעים, וכל פרמטר אחר הנראה לכם הגיוני כדי לדעת למי אפשר לשלוח עדכון על מה.

על מבצעים מיוחדים, סיילים ושאר בשורות טובות, אל תתאמצו לסנן - פשוט שלחו לכ-ו-ל-ם.

אנחנו כבר מחכים ומצפים להצטרף לרשימה שלכם.

 

תגובות למאמר:
marmelada