שם טוב הכל טוב

14 באוקטובר, 2012

גם לשם החנות יש את הכח למשוך קונים

השם שבחרתם לחנות שלכם במרקט הוא כנראה שם המותג שלכם. אבל גם כאן לא מדובר בפעולה אוטומטית ומומלץ להקדיש לעניין תשומת לב מיוחדת.

* אם המותג שלכם מוכר ומדבר בעד עצמו, אפשר וכדאי להשאיר אותו כמו שהוא. למשל: אנגלמאיר, בנות - לולו ליאם, אלכס ליבק.

* אם למותג שלכם יש שם מעט קצר ומופשט - כדאי להוסיף שתי מילים שיתארו את אופי החנות ותכנה. למשל: אטי עיצוב תכשיטים, טקסטיליה אוסף בדים, ברניקה תכשיטי תחרה. שימו לב שהשם שבחרתם לא ארוך מידי וחורג מהמקום שהוקצב לו באזורים השונים באתר. בשורה התחתונה - עדיף ששם החנות לא יעלה על שלוש מילים.

* מצד שני - אל תעמיסו על השם. תנו לו אוויר. רצוי שיהיה קליל וכייפי אבל זה כבר עניין של טעם.

* אפשר לכתוב את שם החנות גם באנגלית וגם בעברית. אם אין לכם הגדרה מדויקת להוסיף לשם, והשם של החנות זקוק לתוספת כלשהי - זה יכול להיות פיתרון מתאים. כמו למשל בחנות של רוני קנטור.

* בסופו של דבר שם החנות צריך להיות ברור ומפתה בעיני הקונה שמשוטט באתר. כזה שלא נחתך ושיש לו ערך מוסף מעניין.

תגובות למאמר:
marmelada