הנחות או לא להיות

24 בדצמבר, 2012

חמישה צעדים לאירוע סייל מדהים

קודם כל, חשוב להבהיר: סייל זה דבר מלהיב ומעורר שיחה - במידה רבה גם עניין מאד ויראלי שעובר מאוזן לאוזן ומביא תנועה של מבקרים (ישנים וחדשים) לחנות. 

ולכן אנחנו ממליצים לקיים סייל מידי פעם ולשווק אותו יפה יפה. הלקוחות מעריכים את זה מאד וזה עושה אווירה טובה בחנות. בדוק.

אז הנה חמישה כללי אצבע מתחום הסיילים במרקט, שיהיה לכם מסודר:

1. עצבו באנר מיוחד לימי סייל - נוצץ וחגיגי עם ציון אחוזי הסייל בגדול.

2. הוסיפו לתיאור החנות שלכם הסבר קצר על הסייל ולמה הוא ממש שווה ואסור לפספס אותו.

3. הגדירו מחלקה מיוחדת בחנות לסייל, ואולי אם תרצו תנו לסייל שלכם שם מיוחד: סייל סוף החודש, סייל רביעי הגדול, סייל לבן (לפריטים לבנים) וכו'.

4. הכניסו את המילה סייל (וגם באנגלית sale) לשמות המוצרים שמשתתפים במכירה. וכמובן תייגו עם המילה sale.

5. שלחו לרשימת התפוצה שלכם מייל שמספר אודות הסייל, עם ציון אחוזי ההנחה (החל מ...) ועם מועד הסיום שלו. כמו כן, הפיצו בפייסבוק ובקשו מחבריכם לעשות share.

* אתם מוזמנים לעדכן אותנו בפרטי הסייל (באמצעות כפתור "כתבו לנו" שבאתר) ואנחנו נשמח להתייחס לכך במידה ויתאפשר.

תגובות למאמר:
marmelada