הכן חנותך לקיץ!

9 במאי, 2013

 

בדיוק עכשיו, שהאביב אורז חפציו והקיץ פורק את המזוודות שלו – הגיע הזמן לדבר על עונות השנה. נא לפתוח מחברות.

כחלק מהעבודה השוטפת על החנות שלכם, מומלץ מאד להתייחס לחילופי העונות, בכל המישורים - תמהיל המוצרים, נראות החנות, הסיילים, השפה וכו'.

בואי שמש! קיץ בחנות UGLY DUCKLING.

הקיץ המתקרב הוא זמן מעולה לרענן את החנות! הנה מספר טיפים שיבטיחו לכם חנות שהיא גם מפלט מנחם ומגרה מהחום שבחוץ:

1. עדכנו את הטקסטים, התגיות ושמות המוצרים כך שיכילו ביטויים קייציים. למשל: "שמיכה דקה לתינוק" תהפוך ל"שמיכת קיץ לתינוק", והתגיות "קיץ" ו"קיצי" יהוו תוספת הכרחית לעמודי המוצר שלכם.

2. הבליטו את המוצרים הרלוונטיים לקיץ- תוכלו קודם כל לגרור אותם לעמוד הראשי של החנות- הוא חלון הראווה של החנות שלכם. כדאי במעמד זה גם ליצור מחלקה חדשה בחנות המיועדת למוצרי הקיץ- הקפידו כמובן לשייך את כל המוצרים המתאימים בחנות שלכם אליה.

3. באותה נשימה, שווה לחשוב גם על סייל סופעונה על מוצרי החורף (שגם לו מגיעה מחלקה חדשה משלו לבלוט בה) - הסייל הוא תמיד הזדמנות מעולה למשוך עוד לקוחות חדשים לחנות שלכם.

4. רעננו את הבאנר ותמונת הלוגו/ פרופיל של החנות- הכניסו חיים עם צבעים בהירים, דוגמאות ססגוניות ומשמחות וטקסטים קיציים ומגרים.

דוגמאות לבאנרים מוצלחים במיוחד תוכלו למצוא בחנות LASTER ובחנות UGLY DUCKLING.

זה הזמן לזכור, שככל שתשקיעו מחשבה בלוק הכללי של החנות, כך הגולשים יוכלו ליהנות ולבלות בה זמן רב יותר (מה שמעלה את אחוזי הרכישות).

הקפידו לייצר לוגו ובאנר שמתכתבים זה עם זה, ועם הקו הוויזואלי שניסיתם להשיג בחנות. דאגו כמובן, שהוא תואם לקו העיצובי של המוצרים שלכם ומהווה כרטיס ביקור מייצג עבורם :-)

אותו הקו יתבטא גם ברקעים שתבחרו לצלם עליהם את המוצרים שלכם, בתמונות האווירה שתצלמו, ואפילו בזוויות הצילום והתאורה.

אווירה קיצית בחנות Soap N' More.

אם החלטתם שאכן העת לחדש ולשפר בחנות, תוכלו לערוך הכרות עם כמה תוכנות עריכת תמונה חינמיות שיוכלו לעזור לכם לעשות את כל זה בפשטות ובמהירות:

פיקסה

פוטושופ אקספרס אדיטור

שיהיה קיץ לוהט לכולנו!

תגובות למאמר:
marmelada