מערכת הפידבקים לשירותכם

28 ביולי, 2013

הקשיבו לקונים שלכם. מערכת הפידבקים החדשה

מערכת הפידבקים של מרמלדה מרקט מאפשרת לכל קונה שביצע רכישה במרקט לפרסם את מידת שביעות רצונו מהחנות ממנה רכש.

מתי ואיך הקונה מעניק לי פידבק? לאחר כל רכישה במרקט ישלח לקונה מייל המציע לו להשאיר לכם, בעלי החנויות, פידבק. בעת הענקת הפידבק בוחר הקונה אחת מבין שלוש אפשרויות: פידבק חיובי, שלילי או נייטרלי. בנוסף ניתן לתאר את חווית הקנייה בטקסט חופשי תוך התייחסות לאיכות המוצר, אספקת המוצר, רמת השירות ועוד.

מתי ואיך אני יודע שקיבלתי פידבק מקונה? על כל פידבק שתקבלו ישלח אליכם מייל המודיע לכם על כך.

מתי ואיפה רואים את הפידבקים? מערכת הפידבקים מצטרפת לפיצ'ר "מוצרים שנמכרו" ותהנה משקיפות מלאה, במטרה להעלות את אמון הקונים במרקט. כפתור אל עמוד הפידבקים שלכם יופיע בעמוד הראשי של החנות מצד ימין.

חיובי זה הכי אחי. כך נראה עמוד הפידבקים

איך פידבקים תורמים לחנות שלי? בתחום רכישות האון-ליין, שעלולות להיתפס לעיתים כמנוכרות וחסרות מימד אנושי, מערכת שכזאת היא קריטית ומעוררת דיאלוג בריא בין הקונה לסלר ובין הקונה לשאר הקונים. אמון וביטחון הם זרזי רכישות בקניות און-ליין ומאפשרים לקונים להרגיש שהם יכולים לתת אמון רב יותר בחנות. כך תוכלו גם אתם ללמוד יותר על אופי השירות שלכם, על הדרך שבה אתם מבטאים את עצמכם – ולשפר בהתאם.

בהצלחה!

יגידו מה שיגידו. כך נראית האינדיקציה בעמוד החנות

תגובות למאמר:
marmelada