ארזתם לבד?

14 בנובמבר, 2013

תוויות הום-מייד בעבודת יד מוסיפות טאץ' מקצועי. מתוך החנות NEE-YAR

אחד הדברים הכי חשובים במכירות אונליין הוא המשלוח - מהמיתוג, דרך עטיפת המוצר ועד למעטפה. כל אלה אמורים להיות הדובדבן שבקצפת חוויית הקניה, שבסופה הלקוחות שלכם לא רק יחזרו, אלא גם ירוצו לספר לחבר'ה. הנה כל מה שצריך לדעת על האריזה בשלושה צעדים:

1. חותמת אישית

הלוגו שלכם הופך את המוצר למזוהה עמכם באופן מיידי לא רק במרקט, אלא גם כשנתקלים בו על המדף בבית. כדאי שהלוגו יופיע על גבי האריזה בצורה בולטת ונאה. הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם להתחיל:

* עשו זאת בעצמכם. אפשר לשלב את הלוגו בתוויות הום-מייד בעבודת יד שמוסיפות טאץ' מקצועי לפריטי וינטג', למשל.

* סטייל זה מדבק. הוסיפו מדבקה עם הלוגו שלכם על גב או תחתית המוצר. 

* הזמינו או עצבו לכם חותמת עם לוגו החנות. זה זול יחסית וקל לשימוש, ואין יפה יותר מחותמת על נייר, קופסה, תוויות, או עטיפות באופן כללי.   

 

פתרונות יצירתיים וחסכוניים יקסימו את הלקוחות שלכם. מתוך החנות Yaarama

2. ככה נותנים מתנה

אריזת המוצר קריטית לחווית הקניה בחנותכם. שקלו היטב כיצד לספק לקונים שלכם את החוויה הכי מושקעת ואסתטית. חשבו היטב על הצבעים, החומרים ואיך הכל ייראה ביחד.

* ירוק זה השחור החדש. פתרונות יצירתיים וחסכוניים עשויים להקסים את הלקוחות שלכם. יש לכם גזירי ניירות עטיפה מכל מיני צבעים ומרקמים שאין לכם מה לעשות איתם, למשל? בידקו אופציה לשלב אותם בתור תוויות, פתקיות תודה, או אפילו במקום נייר בועות. זה גם ידידותי לסביבה וגם יהפוך אתכם לבלתי נשכחים.

* אל תשכחו את עצמכם. הוסיפו כרטיס ביקור עם כל משלוח. גם חותמת על כרטיס לבן ופשוט תעשה את העבודה. מומלץ גם להדפיס קוד קופון על הכרטיס, כדי שיוכלו ליהנות מהנחה בקניה הבאה שלהם בחנות.

* מתנה קטנה שווה זהב. שקלו לצרף למשלוח מתנה קטנה מטעמכם. זאת יכולה להיות גלויה, מדבקה, עט. מה שתרצו. העיקר שיצאתם לארג'ים.

תשוויצו קצת, מה יש? אריזת הפריטים בטוב טעם היא הזדמנות מצוינת לצלם ולהעלות את התמונות של המוצר גם בגרסתו הארוזה. עוד תמונות = עוד קונים.

השקיעו במשלוח שלכם, והיו בטוחים שהלקוחות יבחינו בכך. אריזות של NOOK

3. היכון, הכן, שלח!

כדי להפוך לחנות עם שירות באמת מעולה, מומלץ לצרף לכל חבילה פתק החלפה, מסמך עם מדיניות ההחלפות וההחזרות שלכם ואפילו מעטפת תגוביינא, שתאפשר ללקוחות לשלוח אליכם את המוצר בחינם במידת הצורך. חשבו על הפעם האחרונה שקיבלתם משלוח שהזמנתם אונליין: האם המוכר עשה הכל כדי לוודא שהמשלוח הגיע בשלום ושאתם מבסוטים עד הגג? שימו את המשלוח בעדיפות עליונה, והיו בטוחים שהלקוחות יבחינו בכך.

* עשו דאבל צ'ק לכתובת. אם יש לכם ספק ולו מזערי לגבי כתובת המשלוח, אל תהססו ליצור קשר עם הלקוחות. הם יודו לכם על הגדלת הראש, בייחוד אם המשלוח אמור להגיע כמתנה לצד שלישי.

* דאגו שהמותג שלכם מופיע גם על העטיפה החיצונית. גם המעטפות הפשוטות של דואר ישראל יכולות להפוך בשניה למעטפות ממותגות שעובדות בשירות החנות שלכם, עם החותמת המיוחדת שעיצבתם. השתמשו בלוגו של החנות ורשמו את כתובתכם על גב המעטפה כדי להפוך את החבילה לכזו שמזהים מיד.

* קחו השראה מכל הבא ליד. בכלל, כטיפ לחיים.

 

יש לכם עצות או טיפים נוספים בנוגע לאריזה ומשלוח מוצרים מניסיונכם? שתפו אותנו בתגובות שלמטה! נשמח לקרוא ולקבל קצת השראה בעצמנו. 

תגובות למאמר:
marmelada