מה זה היפר-לינק ואיך ניתן להוסיף אותו לחנות שלכם במרקט

17 באוקטובר, 2018

 

היפר-לינק הוא קישור הפותח דף אחר באינטרנט בעקבות לחיצה עליו.

למה לעשות היפר-לינק בחנות במרקט?

על מנת לייצר חשיפה מקסימלית למגוון המוצרים בחנות, מומלץ להוסיף היפר-לינק שיפנה למוצרים נוספים באותו הצבע או מאותה הקטגוריה.

איך יוצרים היפר-לינק?

אם, למשל, הקונה מסתכל על נעל לילדים שיש לכם בחנות, באפשרותכם להפנות אותו למגוון נעלי הילדים הקיים בחנות, על ידי לחיצה אחת בלבד על מילה שתוביל אותו לעמוד המחלקה הרלוונטית.

לדוגמה, המשפט "ניתן למצוא נעלי ילדים נוספות כאן". בלחיצה על המילה "כאן" הקונה יופנה מיידית לעמוד המחלקה הרלוונטית.

 

איך לעשות זאת:

1. היכנסו לשדה "תיאור" בעמוד עריכת המוצר שבו אתם מעוניינים לצרף היפר-לינק, וכתבו את הטקסט שתרצו להפוך להיפר-לינק. לדוגמא, "לעוד ספות לחצו כאן"

2. פתחו לשונית חדשה בדפדפן, נווטו לעמוד שתרצו שהקישור ישלח אליו, והעתיקו (ctrl c) את כתובת ה-url שלו

3. כעת הדגישו את המילים "לעוד ספות לחצו כאן" באמצעות הסמן, לחצו על אייקון "הוסף/ערוך קישור", ובחלונית שתיפתח - הדביקו (ctrl v) את הקישור שהעתקתם

4. שמרו וצפו בעמוד המוצר.  

צפו בסרטון ההדרכה:

 

בהצלחה!

 

תגובות למאמר:
marmelada