איך לגרוף את הפידבקים הכי חיוביים?

16 באפריל, 2014

 

מזל טוב! מר פלוני ביקר בחנותכם וקנה מוצר. בזכות חריצותכם, הוא קיבל את המוצר צ'יק צ'ק ויצא הכי מרוצה. כעת נשאלת השאלה - איך אפשר למנף את החוויה החיובית של מר פלוני למכירה של עוד אלפי מוצרים לאלפי הפלונים הבאים? התשובה היא פשוטה: לקבל ממר פלוני פידבק חיובי.

אז איך עושים את זה? איך "לשכנע" אנשים, שמטבעם הם בדרך כלל קצרים בזמן או בכוח, לעשות את האקסטרה מאמץ, להיכנס אקטיבית לחנותכם לאחר הרכישה, להשאיר ביקורת- ועוד ביקורת טובה?

שאלנו את תמר בר, אחת משיאניות הפידבקים במרמלדה מרקט (138 פידבקים נכון לעכשיו, כולם חיוביים), מה הם הטיפים הזריזים שלה, והרי הם לפניכם:

1. משהו ממני. אני תמיד אורזת יפה, מוסיפה מתנה קטנה של תשומת לב וכותבת בכתב יד פתק של תודה על הרכישה או ברכה כלשהי. מי לא אוהב לקבל משהו קטן אקסטרה בהזמנה שלו?

2. פולואו אפ. אם מישהו כותב לי מייל תודה, שהמשלוח הגיע ושהכל סבבה, אני עונה לו שאשמח אם יקדיש שתי דקות להשאיר פידבק.

3. מטפלת בתקלות. כשיש ללקוח כלשהו בעיה עם המוצר או המשלוח, אני נותנת את הטיפול הכי טוב שאני יכולה ומשתדלת שכולם ייצאו מרוצים, וגם במקרים כאלה אני מקבלת פידבקים חיוביים.

והנה עוד טיפ אחד מאיתנו, על חשבון הבית:  

4. דברו תכל'ס. גם אם התמונות בחנות הכי מקצועיות ויפות, אם לא מפורט בהן או בתיאור המוצר כל מה שמגיע או צריך להגיע באריזה, וכמה שיותר פרטים על המוצר (למשל, מידות, צבע, במקרה הרלבנטי כמה יחידות בחבילה, הוראות שימוש או הפעלה כלליות, פירוט על המשלוח וכו'), סביר להניח שיתעוררו אצל הלקוח שאלות, מה שיכול להאריך את זמן הקניה עבור חלק מהקונים. 

 

מה הם הטיפים שלכם לקבלת פידבקים? אנא חלקו אותם עמנו בתגובות שלמטה:

תגובות למאמר:
marmelada