לחנות שלי שלושה מיילים

20 ביולי, 2014

 

כבעלי חנות במרקט, אתם נדרשים לעדכן את כתובת המייל שלכם בשלושה מקומות באתר. אלו הם השלושה:

1. המייל שנמצא בחנות שלי - החשבון שלי - עריכת הפרופיל. זוהי כתובת שאינה גלויה לגולשים ואליה מקבלים הודעות על רכישות והודעות מצוות המרקט בלבד (כמו מבצעים ואת הניוזלטר "מרמלדה מרקט למוכרים בלבד").

2. המייל שנמצא ב"החנות שלי – הגדרות חנות – כרטיס ביקור". זהו המייל שאליו מגיעות ההודעות מכפתור "צור קשר" בחנות, ואליו מקבלים הודעות מהלקוחות.

3. המייל שנמצא ב"החנות שלי – הגדרות חנות – אמצעי תשלום". זהו המייל ששייך ל-PayPal ו-PayMe. אם יש מייל אחד שלא תרצו לטעות בכתובתו הוא המייל הזה, משום שטעות בכתובת הזו תעביר תשלומים לבעל חשבון אחר, או לא תעביר תשלום כלל.

 

כדי למנוע בלבול וסיבוכים מיותרים, המלצתנו החמה היא להשתמש באותה כתובת מייל בשלושת המקומות הללו.

 

בהצלחה!   

תגובות למאמר:
marmelada