איך למקסם את יעילות התגיות בחנות?

31 באוגוסט, 2014

חשוב מאוד להשתמש בתגיות שמתאימות אך ורק למוצר שלכם

מנוע החיפוש במרמלדה מרקט מבוסס בין היתר על תגיות, ומאחר שישנה אפשרות לתייג כל מוצר במקסימום של עשר תגיות כדי למקסם את יעילות מנוע החיפוש, על התיוגים להיות ייחודיים, מדויקים ורלוונטיים למוצר הספציפי עצמו.

חשוב מאוד להשתמש בתגיות שמתאימות אך ורק למוצר שלכם. הקפידו להסיר מהמוצרים שלכם תגיות שלא תואמות את תיאור המוצר. למשל, אם המוצר שלכם הוא גופייה או שמלה לקיץ, הסירו מהתגיות שלכם מילים כמו "סריג" (ובנוסף, אם יש לכם תגית "סייל", "מבצע" או "משלוח חינם", כדאי להקפיד שהמוצר אכן יהיה במבצע או במשלוח חינם).

שימו לב שמנגנון התגיות במרקט עובד כך שלכל מוצר חדש שאתם מעלים לחנות מתווספות אוטומטית חמש התגיות הכי פופולריות שלכם ממוצרים קודמים שהעליתם - לפיכך, הקפידו להסיר אותן אם הן אינן רלוונטיות למוצר הספציפי שהעליתם.

לסיכום, התגיות הן מילות מפתח שמתארות את המוצרים שלכם. לכן הקפידו להיות מדויקים ולתייג את המוצר שלכם (ביחיד, למשל "שמלת קיץ" ולא "שמלות קיץ"), לאיזו קטגוריה ותת קטגוריה הוא שייך, לאיזה שימוש הוא נועד, לאיזו עונה הוא מתאים, ממה הוא עשוי, ולמי הוא מתאים.

זכרו שאנחנו כאן אחד בשביל השני – וכמובן, גם צוות התמיכה הטכני של המרקט, לכל בעיה, שאלה, תקלה והכוונה בכתובת Market@marmelada.co.il.  

תגובות למאמר:
marmelada