החנות הכי גרועה במרקט

5 באוקטובר, 2014

 

הכינו דף ועט - וקבלו את חמשת הטיפים לניהול החנות הכי גרועה במרקט:

1. העלו לחנותכם לא יותר מחמישה מוצרים. לקוחות "עושים סיבוב" ארוך יותר בחנות הווירטואלית שלכם ככל שיש בה יותר מוצרים, ממש כמו בחנויות שבעולם האמיתי. כך שאם ברצונכם לאבד לקוחות, אל תוסיפו מוצרים לחנותכם.

2. תנו למוצרים שמות הזויים וחסרי משמעות שאף אחד אף פעם לא יחפש, כמו "no.148387-4r04". זה יבטיח ששום לקוח לא יגיע אל חנותכם, אפילו לא בטעות – כי מי יכתוב "no.148387-4r04" בשדה החיפוש כשהוא רוצה לרכוש זוג משקפיים?

3. אל תכתבו כלום על המוצר. מי צריך לדעת באילו מידות מגיעות הכריות שאתם מוכרים? הלקוחות יסתדרו לבד.

4. העלו תמונה אחת, או מקסימום שתיים, לכל מוצר. נכון שאפשר להעלות חמש תמונות, שיכולות להציג את המוצר מזוויות שונות, אבל למה להתאמץ. מספיק להעלות תמונה אחת, עדיף מטושטשת וברזולוציה נמוכה, כשהמוצר שלכם מסתתר מאחורי עציץ כלשהו. ואם לקוח מזדמן מעוניין לקנות את המוצר, שירים טלפון. קנו מכם?

5. קחו את הזמן עם המשלוח. אז מה אם הלקוח הזמין מכם טבעת אירוסין והוא כבר נשוי עם חמישה ילדים? יש זמן. מקסימום תקבלו פידבק רע. לא הורג אף אחד.

רק כדי להסיר ספק – הפוסט הנ"ל נכתב באירוניה כדי להדגיש שוב את חשיבותם של חמשת היסודות וכל שאר הטיפים שלנו לחנות טובה ומרוויחה. 

תגובות למאמר:
marmelada