איך להתאושש כשיבש: 5 טיפים מהמומחיות שלנו

25 בינואר, 2015

המשימה: לחצות את מדבר המכירות השומם

עם שוך הסערה, הסייל או החג, יכול להיות מאתגר לשמור על המכירות בחנות. מה עושים כדי לשמר את האנרגיות הטובות ואת ההכנסות מהחנות?

פנינו למחלקת התמיכה של מרמלדה מרקט וקיבצנו לפניכם 5 טיפים שיעזרו לכם לנצח את התקופות ה"יבשות":

הטיפים של גלי:

1. Don't Panic!

2. עשו "סדר פסח" בחנות. כדי למשוך לקוחות שביקרו אצלכם בעבר, רעננו וארגנו את החנות מחדש. שקלו לכתוב מחדש את תיאורי המוצרים; רעננו את התמונות – אם כרגע למוצר שלכם יש שתי תמונות, לדוגמה, החליפו ביניהן (בתנאי כמובן שהתמונה המשנית טובה מספיק לשמש כתמונה ראשית).

3. צרו קוד קופון. מי לא אוהב הנחות? קוד קופון הוא אופציה מעולה להעניק הטבה ללקוחות שלכם ותמיד מייצר המון תנועה בחנות. כדי שלקוחותיכם ייחשפו לקוד הקופון, מומלץ לפרסם אותו בפייסבוק או בניוזלטרים שלכם, וכך להגיע לכמה שיותר אנשים.

הטיפים של איילת:

4. תעברו על הכותרות שלכם. בניגוד לתגיות, הכותרות צריכות להיות יותר פונות למילות חיפוש רחבות ופחות איזוטריות, למשל: "קערות גדולות – קערות מעוצבות – עיצוב הבית". למשל, "קערת אזמרלדה" היא כותרת לא טובה למוצר.

5. הוסיפו עוד מוצרים. בכדי להגיע ללקוחות חדשים, מומלץ להוסיף תמיד עוד מוצרים – כי ככל שיש יותר מוצרים, החשיפה גוברת. ובאותה נשימה, בדקו את חמשת היסודות לחנות מצליחה במרקט.   

 

צוות התמיכה של מרמלדה מרקט זמין לכל בעיה, שאלה, תקלה או בקשת עצה בטלפון

 03-5223586 או במייל  market@marmelada.co.il

תגובות למאמר:
marmelada