איך לבחור כותרת נכונה למוצר?

24 באפריל, 2017

השתמשו בכל כותרת בחנות שלכם במילות החיפוש החזקות ביותר - שמתארות את המוצר

כותרת היא שם המוצר.

לכותרות יש תפקיד מאוד משמעותי, אולי המשמעותי ביותר, בתוצאות החיפוש שלכם במרקט ובעיקר בגוגל - הן בתוצאות האינטרנט (כלומר, הכתובות), והן בתמונות. אם הכותרת שלכם טובה, סביר להניח שיהיו גולשים שיגיעו מגוגל ישר אל הפריט שלכם. מעבר לזה, כותרת טובה תעודד, יחד עם תמונה טובה, את הגולשים להקליק על המוצר שלכם מתוך מאגר המוצרים במרקט.  

לכן, בבואכם לתת כותרת למוצר שלכם, הימנעו מכותרות שבהן השתמשתם ככינוי למוצר ביניכם לבין עצמכם, כמו "דגם 4532" או "הזמנה מיוחדת לסיוון". איש לא יחפש את הכותרות האלה.

הכותרת צריכה להיות מדויקת. חשבו מה אתם הייתם מחפשים בעצמכם בגוגל: כרית נוי אפורה, כרית עם הדפס, שרשרת זהב ארוכה וכו'.

אז איך לייצר כותרת טובה שעובדת?

כל שעליכם לעשות הוא לתת לפריט שהכנתם במו ידכם את השם הכי טבעי והגיוני לו - ועדיף שיכיל כמה שיותר מילות מפתח חזקות, שיהיה ברור והכי חשוב - שיהיה כתוב בצורה תקנית.

שמות אפשריים לכל מיני פריטים - מאפרה ביתית כתומה, חבילת מעטפות מאוירות, קערה בינונית לסלט, טבעת זהב עם אבנים משובצות, גלויה משנות ה-50, נייר דבק מצויר (וואשי טייפ).

באילו מילים לא מומלץ להשתמש בכותרת?

שמות מוצרים שמכילים את המילים הללו לא יופיעו במוצרים שנמכרים עכשיו, במוצרים מומלצים, בקידום הממומן ובניוזלטרים, ולכן מומלץ להימנע משימוש בהן:

שמור ל
מישלוח
משלוח
אקספרס
שליח
מהיר
מהיום ל
נמכר
הזמנה
פגום
דגם
אפליקצית
מדריך

**** חשוב להבדיל בין כותרת לתגית. לקריאה נוספת על תגיות

ועכשיו, כל שנותר לעשות הוא לבדוק אם הכותרות שבחנותכם מקיימות את החוקים הפשוטים האלו. לכו על זה.

נ.ב רוצים שכל העולם ידע על החנות שלכם? הקפצת מוצרים לשורות הראשונות במרקט

תגובות למאמר:
marmelada