יש חשיפות, אין מכירות. מה עושים?

23 ביוני, 2015

תביאו אותם לקופה. קופה רושמת לילדים מהחנות "מקופלת"

כשחנותכם נהנית ממאות או אלפי מבקרים בחודש, שלא מתורגמים לעסקאות - אל תאמרו נואש. יש מה לעשות.

הנה 4 עצות שכדאי לבדוק וליישם בקלי קלות:

1. מחיר המוצר גבוה מדי. נסו לבדוק איפה אפשר להוזיל עלויות מבלי להפסיד, על מנת להפוך את מחיר המוצר למשתלם יותר עבור גולשים רבים יותר.

2. לא הטמעתם את PayMe באפשרויות התשלום שלכם. בעקבות הקשחת התנאים של חברת PayPal בזמן האחרון, ייתכן כי קונים רבים לא יוכלו לרכוש מכם באמצעות כרטיס אשראי, אלא בלעדית באמצעות חשבון PayPal. הבעיה היא שמרבית הקונים בישראל מעוניינים דווקא לרכוש באמצעות כרטיס אשראי. בעקבות כך עשויות להתפספס עסקאות רבות - ועקב כך אתם מפסידים הכנסות על בסיס יומי. שירות התשלומים החדש שעובד בשיתוף פעולה עם מרמלדה מרקט, PayMe, מציע תשלום בכרטיס אשראי (ואפילו בתשלומים) ללא הרשמה. כך ניתן להגדיל משמעותית את סיכויי המכירה שלכם. תוכלו לעשות זאת ב"הגדרות החנות" בפאנל ניהול החנות שלכם. תוכלו לקרוא עוד על השירות כאן.

3. התמונות לא מזמינות, ותיאורי המוצרים לא מספקים. באינטרנט, בהיעדר חושים אחרים, אנשים קונים עם העיניים. ספקו להם תמונות מרהיבות, ובטקסט המלווה נסו להישאר ענייניים, אבל אל תחסכו בפרטים: מהן מידותיו של המוצר, ממה הוא עשוי, היכן יוצר, מהם שימושיו וכד'. הטריק הוא לא להשאיר מקום לשאלות.

4. לא השתמשתם בהיפרלינקים. על ידי הטמעת היפרלינקים בתיאורי המוצר, והפניית הגולשים למחלקה בחנותכם, תוכלו גם להשאיר את הגולשים זמן רב יותר בחנותכם, וגם לספק לו כמה שיותר צרכים (למשל, אם לקוחה מעוניינת בגופיה מחנותכם, הפנו אותה למחלקה של כל הגופיות שיש לכם להציע, וגם לעמוד הראשי של החנות שלכם, על מנת שתכיר מוצרים נוספים בחנותכם ואולי תרכוש גם אותם. וזו רק דוגמה). 

 

לייעוץ נוסף, כתבו לנו מייל למחלקת התמיכה - market@marmelada.co.il או הגיבו פה למטה:

תגובות למאמר:
marmelada