שירות הקפצת המוצרים האוטומטי יעשה פלאים לחנות שלכם

10 ביולי, 2018

 

הקפצת מוצרים היא דרך פשוטה, זריזה, יעילה וחינמית לקידום חנותכם במרמלדה מרקט.  

כשאתם מקפיצים מוצרים ידנית, על ידי כניסה ל"החנות שלי" > "קידום החנות", הם מקודמים בעמוד "מוצרים חדשים" (תחת לשונית "חדש" בעמוד הבית), בעמודי התגית של המוצר המוקפץ, ובראש עמודי הקטגוריה והתת-קטגוריה שאליהם המוצר משויך.

הפעולה הפשוטה הזאת יכולה לעשות פלאים למכירות שלכם, ומוכרים שמקפידים להקפיץ מוצרים נהנים מיותר כניסות לחנותם ובעקבות זאת, גם מעוד מכירות. 

עם זאת, הנתונים מוכיחים שלא כל בעלי החנויות מקדמים את חנותם באופן יומיומי (מחוסר זמן, שכחה או סיבות אחרות) וכדי לספק מענה לצורך החשוב הזה פיתחנו שירות אוטומטי שיעשה זאת עבורכם.  

 

שירות ההקפצות האוטומטי החדש מאפשר 2 תוכניות להקפצת מוצרים אוטומטית של 7 או 12 פעמים ביום אל קדמת המרקט (חשיפה אדירה לחנותכם!), וכל זה בתשלום סמלי של פחות משקל להקפצה.שירות ההקפצות האוטומטי הוא תוכנית יומית ואנו ממליצים להשתמש בו כשאתם מעלים מוצרים חדשים לחנות, כשאתם עושים מכירת חיסול או סייל בחנות, באירועים מיוחדים בחנות שלכם ועוד. השירות מתחדש אוטומטית מדי יום, אבל ניתן לעצור אותו בכל עת וללא התראה מראש. 

פרטים שחשוב לדעת:

1. ההקפצות שנרכשות הן אוטומטיות בלבד ולכל חבילה מתווספות עוד 2 הקפצות ידניות לשימושכם החופשי. לא נקפיץ אוטומטית מוצרים שהוקפצו ידנית באותו היום. 

2. המערכת לא מקפיצה מוצרים לא פעילים, מוצרים שאינם במלאי או מוצרים שהוקפצו ידנית באותו היום.

3. ביטול חבילה נכנס לתוקף החל מיום למחרת הביטול.

4. המוצרים המוקפצים נלקחים משורות המוצרים הפעילים הראשונות בחנות, ועל פי סדר כרונולוגי.

5. התשלום בעבור השירות ייגבה בסוף כל חודש.

 

קדימה חבר'ה, להקפיץ!

תגובות למאמר:
marmelada