קידום ממומן במרקט - מדריך למשתמש

3 בפברואר, 2016

להופיע בשורת המוצרים הראשונה בעמודים עם תנועת גולשים גבוהה. קידום ממומן במרקט

הכירו את שירות קידום המוצרים החדש במרמלדה מרקט - שירות שמייצר חשיפה גבוהה יותר בתדירות גבוהה יותר לקטלוג המוצרים שלכם ברחבי האתר. בדומה לתוצאות החיפוש הממומנות בגוגל, המוצרים המקודמים שלכם יוצגו באזורים קבועים מראש ברחבי המרקט (במחשב ובמובייל). לדוגמה, אם הקונה מתעניינת בבגדים, מוצרים מן החנות שלכם שמשויכים לקטגוריה זו יופיעו לה בשורת המוצרים הראשונה של קטגוריית "בגדים". כך גם לגבי תת קטגוריות, תוצאות חיפוש ועוד. 

המחיר שייגבה מכם יהיה רק עבור הקלקות בפועל על המוצר שלכם, ובהתאם להחלטתכם - החל מחצי שקל לקליק ועד כל סכום שתרצו. לא הקליקו – לא שילמתם.

למה זה טוב?

קידום המוצרים הממומן הוא כלי פרסום מונחה תוצאות. המודעות שלכם יופיעו בחינם עד אשר יקליקו עליהן. התשלום הוא על קליקים בלבד. כלי זה מאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם בפני קונים פוטנציאלים בתדירות גבוהה, ובכך להגדיל משמעותית את החשיפה לחנות שלכם ברחבי האתר. 

למה זה מדהים? 

כי מצד אחד אפשר להפעיל את הקידום הממומן על כל החנות שלכם ואז כל המוצרים שלכם יקודמו. אבל מצד שני, אפשר להפעיל את הקידום על מוצרים ספציפיים מהחנות או על קטגוריות מוצרים ספציפיות. המערכת מאפשרת להציע ״מחיר מקסימלי לקליק״ שונה לכל קטגוריית מוצרים בחנות שלכם, וכך תוכלו להשקיע יותר בשיווק על מוצרים שיש לכם בהם שולי רווח גדולים יותר.

להפעלה סלקטיבית של הקידום על מוצרים ספציפיים בחנות - ראו צילומי מסך בתחתית הכתבה.

דשבורד לצפיה בביצועי הקידום בזמן אמת: צפיות, קליקים, מכירות וכמובן - תקציב.

אז איך מצטרפים?

1. נכנסים לאזור קידום החנות.

2. בוחרים בלשונית "קידום ממומן במרקט" ולוחצים על כפתור "כניסה למערכת הקידום".

3. כל שעליכם לעשות מכאן הוא להגדיר תקציב יומי ולתת למערכת לעבוד באופן אוטומטי. אנחנו נדאג שלעולם לא תשלמו מעבר לתקציב שהגדרתם, לא משנה כמה פעמים הקונים ייחשפו למודעות שלכם - מכיוון שהתשלום ייגבה רק עבור הקלקות על המודעות שלכם.

קידמתם? יופי. ועכשיו איך עוקבים אחר הביצועים?

קלי קלות. אנחנו מספקים לכם גישה למערכת (אליה תוכלו לגשת בכל עת דרך "קידום החנות" >> "קידום ממומן במרקט") שבה תוכלו לצפות בנתונים מפורטים בזמן אמת – חשיפות, קליקים, מכירות ומצב התקציב (שימו לב לצילום המסך שלמעלה). 

מה ייחשב כ״מכירה״ באזור הסטטיסטיקות?

מכירת מוצרים תיוחס לקמפיין הקידום הממומן בשני מצבים: 1- כשקונה הקליק על מוצר מקודם שלכם ורכש אותו בטווח של עד 30 ימים מיום ההקלקה. 2- כשקונה הקליק על מוצר מקודם שלכם ורכש מוצר אחר מהחנות שלכם בטווח של 24 שעות מרגע ההקלקה.

כיצד ניתן להפסיק לקדם מוצרים?

ניתן להפסיק את פעילות קידום המוצרים על ידי כניסה אל מערכת הקידום ועדכון מצב המערכת ל-Off. קידום המוצרים ייפסק באופן מיידי באותו רגע, ולא תחויבו על פעילות מכאן ואילך.

כיצד מתבצע התשלום עבור שירות קידום המוצרים?

התשלום עבור שירות קידום המוצרים מתבצע בסוף כל חודש במקביל לגביית העמלות ושירותי הפרימיום.

החשבון הסופי יישלח אליכם כשבוע ימים טרם החיוב לבדיקת הדו"ח לתשלום.

הפעלה סלקטיבית של הקידום הממומן על מוצרים או קטגוריות מוצרים ספציפיות. 

קביעת ״מחיר מקסימלי לקליק״ שונה לכל קטגוריית מוצרים מהחנות. שליטה מלאה על מה מוציאים וכמה.

יש לכם שאלות על הקידום הממומן? כתבו לנו

תגובות למאמר:
marmelada