6 טיפים של מומחיות לחנות אקססוריז מנצחת

13 באוקטובר, 2016

"תנו לאנשים מקצועיים לעזור לכם, ואם הם חברים שלכם, על אחת כמה וכמה". מורן אלחלל

מוכרות/מוכרים אקססוריז במרמלדה מרקט? רוצים לבלוט מעל כולם? לשבור את הקופות?

קיבצנו לפניכם 6 טיפים משלוש מוכרות ותיקות ותותחיות במרקט, כולן מעולם האקססוריז וכל מה שמסביב:

מורן אלחלל, מעצבת תעשייתית בוגרת שנקר שהחנות שלה היא עולם ומלואו של אוריגמי מבד;

מוריה בש, מעצבת התיקים והנעליים ובעלת המותג Bottega Bash;

וזוהר מור, אספנית ומעצבת חובבת פולקלור, והאישה שמאחורי מותג התכשיטים והאקססוריז קולולוש.

הכינו את הקופי והפייסט, היר ווי גו:

 

1. חשבו על מוצר מיוחד, שהוא רק שלכם, והביאו אותו לעולם

כדי שהמוצר שלכם יתבלט בין מאות אלפי המוצרים במרמלדה מרקט, כדאי שיהיה כמה שיותר ייחודי, ושיענה לצרכים כמה שיותר ייחודיים. "אני מציעה לחפש משהו שונה שלא רואים בכל מקום", אומרת מורן אלחלל. "אני תמיד אומרת שזה או שאת עושה משהו ייחודי רק לך - ואז אנשים ירצו להשקיע כסף ולקנות את זה, או שאת עושה משהו שכולם יכולים לעשות, ואז יעתיקו ממך".

בואו לקרוא עוד על חמישה צעדים לבניית יתרון ייחודי שחשוב שתעקבו אחריהם.

2. צלמו את המוצר בסביבה הטבעית שלו

פה לא צריך להכביר במילים. "את השרשרת צלמו על הצוואר, את הקשת על הראש, ואת הצמיד על פרק היד", אומרת זוהר מור. "הלקוחות מצפים להבין איך נראים הפריטים על הגוף ולא על קרש חיתוך או סלע מוצל". מוריה בש מוסיפה: "מבחינתי, החשיבות בלהציג את המוצר בשטח המחיה שלו היא לתת ללקוחות שלי את הביטחון שהמוצרים הם מוצרים פרקטים, שלא תוכננו לעמוד על הוויטרינה, תוך המחשה כמה שיותר ריאלית של המוצר". 

3. הבריקו בחומרי הגלם

אתם משתמשים בחומרים מיוחדים שלא ניתן למצוא בכל חנות? שתפו זאת עם כל העולם. "אני מעצבת תעשייתית", אומרת אלחלל, "ומה שהרבה מעצבים תעשייתיים אוהבים לעשות זה לקחת רעיון שעובד עם חומר אחד, להחליף את החומר שממנו הוא עשוי ולראות מה מתקבל. האוריגמי משך אותי אישית, אז לקחתי צורות בסיסיות שמדברות לילדים ולאנשים בכלל ויצרתי אותן מבד שלא נהרס כמו נייר. הסיכות והסרטים לשיער הם מבדי כותנה שאני מקשיחה עם תפרים קטנטנים, ולא דבק. המוצר הכי פופולרי שלי הוא מובייל עגורים, שאנשים קונים במתנה לחתונה או לתינוק שנולד, כי הם מסמנים אריכות ימים, בריאות והצלחה".

"החנות נעימה לעין כאשר כל התמונות מדברות באותה השפה". זוהר מור מהחנות קולולוש

4. אל תעשו הכל לבד!  

למרות שזה חסכוני, ולמרות שאתם מוכשרים באמת, אל תחששו לפזר סמכויות ולהשתמש באנשי מקצוע בחנות שלכם - לסטילס, לסטיילינג, לסרטונים ואפילו לניהול דפי פייסבוק. המטרה בסופו של דבר היא להפוך את החנות שלכם לחנות הטובה ביותר בסביבה. "בתור מעצבים צעירים אתם מנסים לעשות הכל לבד, כדי לחסוך בכסף ובזמן", אומרת אלחלל. "אבל כל תחום הוא התמחות בפני עצמה, אז תנו לאנשים מקצועיים לעזור לכם, ואם הם חברים שלכם, על אחת כמה וכמה. נכון שזו הוצאה כספית, אבל בסוף היא תחזור אליכם. אל תעשו הכל לבד".

5. הנהיגו שפה צילומית משלכם

"החנות נעימה לעין כאשר כל התמונות מדברות באותה השפה ומשדרות את אותה האווירה, אולי האווירה שהייתן רוצות שתהיה בחנות פיזית משלכן", אומרת מור. "הדבר נכון לגבי הגוונים, התאורה, והתקריבים".
לקריאה נוספת על מה כדאי ומה לא כדאי לעשות בצילום המוצר בואו לכאן

6. השתמשו בכל חמש התמונות שעומדות לרשותכם בכל מוצר

"מניסיוני, ככל שהמוצר מצולם מיותר כיוונים ומתואר יותר לפירוט, תחושת הביטחון אצל הלקוחות מתחזקת, דבר משמעותי בשיווק אינטרנטי", אומרת בש. "באינטרנט הלקוחות לא יכולים להחזיק את המוצר בידם, אז חשוב לאפשר להם מבט מקיף ככל הניתן".

"באינטרנט הלקוחות לא יכולים להחזיק את המוצר בידם, אז חשוב לאפשר להם מבט מקיף ככל הניתן". צילום מרהיב מהחנות Bottega Bash

תגובות למאמר:
marmelada