כתבה במאקו: ״מרמלדה מרקט מקפיץ לי את החיפושים בגוגל״

19 בדצמבר, 2016

״רוב הסיכויים שהקישור הראשון שיופיע הוא למוצרים ממרמלדה״. כותרת הכתבה שבה רואיינה מעצבת התיקים אמילי יחזקאל

בכתבה באתר מאקו שכותרתה ״הדרכים הטובות ביותר לעשות כסף מהכישרון שלכם״, רואיינה מעצבת התיקים אמילי יחזקאל, שמוכרת את עיצוביה במרמלדה מרקט כבר יותר מארבע שנים.

מתוך הכתבה, שעסקה בהבדלים שבין אתרי המכירות השונים בארץ ובחו״ל:

"׳בנוסף לחנות הפיזית בדיזינגוף אני מתחזקת שלוש חנויות אינטרנטיות במרמלדה, ב-Etsy וכמובן באתר שלי׳, היא מראה את הקישורים לשלושת החנויות, ׳מרמלדה פונה לקהל הישראלי. הוא גם מקפיץ לי את החיפושים בגוגל כי אם לדוגמא מישהו מחפש כיסוי לדרכון מעור, רוב הסיכויים שהקישור הראשון שיופיע הוא למוצרים ממרמלדה׳. ואכן בבדיקה עולה ששש מתוך האופציות שמרמלדה הציגה היו המוצרים של אמילי.״

״תוך כדי שיחה מתקשרת לקוחה פוטנציאלית שהגיעה אל יחזקאל דרך מרמלדה ומעוניינת לרכוש תיק. אחרי מספר דקות של התייעצות אמילי מפנה אותה לאתר ולבסוף הן קובעות להיפגש בסטודיו שלה לעצב פריט מקורי. ׳ככה זה בדרך כלל עובד. יש כאלה שרוכשות ישירות ממרמלדה, יש כאלה שיגיעו לאתר שלי לראות עוד דגמים שלא מופיעים שם ויש את הלקוחות שתמיד יחפשו את המגע האישי׳.״

 

לקריאת הכתבה המלאה

לחנות של אמילי במרמלדה מרקט

״יש לקוחות שתמיד יחפשו את המגע האישי״. התיקים של אמילי יחזקאל

תגובות למאמר:
marmelada