הכירו את עמוד הבית החדש של מרמלדה מרקט

7 במרץ, 2017

במקום המלצת המערכת - קרוסלה אינטראקטיבית. עמוד הבית החדש של מרמלדה מרקט

אחרי 5 שנים אנחנו מתחדשים בעיצוב חדש למרקט. מטרת דף הבית החדש היא לחשוף באופן אפקטיבי יותר את הפריטים הרבים הנמצאים בקניון וליישר קו עם רזולוציות המסכים שהשתפרו בשנים האחרונות.  

* תמונות גדולות יותר רזולוציות המסכים השתפרו לאין ערוך בשנים האחרונות והיום ניתן ומומלץ להציג תמונות גדולות יותר כדי לספק לקונים חוויה עשירה ומזמינה יותר. כל תמונות המוצרים המופיעים בדף הבית החדש גדולות יותר - בתהליך הדרגתי במהלך השנה יוגדלו כל התמונות המופיעות בדפי קטגוריה, תתי קטגוריה, תגית וכן - גם בדפי החנויות. באותה הזדמנות אנחנו נפרדים מתמונות המוצרים הקטנטנות שהיו בהומפייג׳ - בהן הופיעו מוצרים חדשים ומוצרים שהוקפצו על ידכם. מבדיקות שערכנו, תמונות קטנות אלו לא היו אפקטיביות ומבקרים באתר לא לחצו עליהן.  

* בר ניווט חדש שמלווה את כל דפי האתר בחלק העליון של הדף מופיע בר ניווט חדש שמספק גישה לכל הקטגוריות ותתי הקטגוריות באתר - לא משנה באיזה עמוד אתם נמצאים - זאת כדי לאפשר גישה קלה ומהירה לכל מקום שתרצו. בר הניווט כולל המלצת מערכת בכל קטגוריה - אשר משתנה באופן תדיר ומקלה על הקונים להגיע לפריטים וחנויות שוות. בר הניווט כולל שתי קטגוריות חדשות: חדש - אשר מספקת גישה מהירה לכל מה שחדש במרקט (מוצרים, חנויות וכו׳) ו- on sale - המספקת גישה מהירה למבצעים והנחות ברחבי האתר.

סליידר - אזור הקידום המרכזי קרוסלה מתחלפת המציגה 3 המלצות מערכת. זו יכולה להיות המלצה על סייל, קטגוריה או תת קטגוריה, תגית, חיתוך של פריטים עד מחיר מסוים - ואפילו המלצה על חנות או פריט שווה שמוצע בהנחה.

אתם התוכן שלנו. הפנים החדשות של ״הכר את המוכר״ בעמוד הבית

 

* אזורי קידום חדשים מערכת מרמלדה עוסקת באוצרות ומטרתנו היא לחשוף את 400,000 הפריטים המוצגים במרקט באופן יעיל. בר הניווט החדש והסליידר הם הסנונית הראשונה ובמהלך השנה יצוצו אזורי קידום מערכתיים נוספים. הקפידו לעדכן אותנו במבצעים שאתם עושים, קולקציות חדשות, מכירת עודפים, סיפורים מעיינים שמאחורי החנות שלכם - אלו החומרים שאנחנו מחפשים למקם באזורי הקידום החדשים.

ומה לגבי הקפצת מוצרים? הקפצת מוצרים ממשיכה להיות כלי אפקטיבי ראשון במעלה כדי לקדם את המוצרים שלכם. אמנם ההקפצות כבר לא מופיעות בתמונות הקטנטנות שהיו בדף הבית הקודם - אבל דף הבית החדש - מציף באופן בולט את הקטגוריות ותתי הקטגוריות ומספק אליהן גישה נוחה ומהירה.  הקפצות ימשיכו להופיע ב: מוצרים חדשים (עמוד כל המוצרים אליו מגיעים כשעומדים מעל קטגוריית ״חדש״ בבר הניווט העליון), עמודי קטגוריה ותת קטגוריה, עמודי תגית וכו׳.... אלו העמודים עם הטראפיק הגבוה ביותר במרקט.  הקפידו להמשיך ולהקפיץ מוצרים כל יום.  

* ״נצפו על ידך לאחרונה״ הרגלי הגלישה של כולנו עברו שינוי בשנים האחרונות ואנחנו נוהגים לקפוץ בין גלישה בטלפון הסלולרי לבין גלישה במחשב האישי. הפיצ׳ר הזה מאפשר לקונה לחוות חוויה המשכית במעבר בין מכשירים ולהציג לו תמיד את הפריטים בהם ביקר לאחרונה. בנוסף ל- 4 המוצרים המופיעים בדף הבית ניתן לגשת לארכיון שמציג 3 דפים עם מוצרים שצפית בהם לאחרונה. הצגת הפריטים בהם ביקרת לאחרונה הוא טרנד עולמי שמעלה את יחס ההמרה (קונברז׳ן) ומזכיר למבקר פריטים שהוא התעניין בהם. ניתן למצוא יישום דומה באתרים דוגמת בוקינג.קום ואחרים.

פריטים מומלצים עבורך התאמה אישית או ״פרסונליזציה״ היא טרנד עולמי שמעלה את יחס ההמרה (קונברז׳ן). מטרתו היא לנסות ולחזות באילו פריטים המשתמש עשוי להתעניין ולבסוף לקנותם. מדובר באלגוריתם חכם אשר כולל בתוכו פרמטרים רבים אודות התנהגותו והעדפותיו של המשתמש. בנוסף ל- 4 המוצרים המופיעים בדף הבית ניתן לגשת לארכיון שמציג 3 דפים עם מוצרים שמומלצים במיוחד עבורך.  

* פריטים שנרכשים עכשיו בכל דקה משעות היממה נרכשים במרקט מוצרים. מטרת הפיצ׳ר היא לחשוף את האקשן הזה ובאמצעותו לעודד מבקרים להצטרף לחגיגה ולקנות גם. הפריטים שנרכשים עכשיו יכולים לספק לקונים רעיונות מה לקנות, להתעניין ולגלות חנויות חדשות וכן לדפדף ב- 3 דפי ארכיון מלאים במוצרים. 

קטגוריות פופולריות מטרת האזור היא להבליט ולתת גישה נוחה ומהירה לקטגוריות המוצרים שאנשים מחפשים הכי הרבה. כדי לבלוט בעמודי קטגוריות עליכם להקפיץ מוצרים ו/או להשתמש בשירות הקידום הממומן שימקם אתכם בשורת המוצרים הראשונה.  

*הכר את המוכר עבר מתיחת פנים, כי אתם זה התוכן שלנו!

 

לעוד שאלות אנא כתבו לנו ל - market@marmelada.co.il. ותתחדשו!

הפריטים שנרכשים עכשיו יכולים לספק לקונים רעיונות מה לקנות. מתוך עמוד הבית החדש של מרמלדה מרקט

תגובות למאמר:
marmelada