למוכרים בלבד ניהול תשלומים

המדריך לחנות המשגשגת

מספר טלפון של הרוכש לבירורים ותיאום משלוחים - מעכשיו בכל הזמנה

27 בנובמבר, 2018

 

בעקבות הפידבקים שקיבלנו מכם, אנחנו מבינים את החשיבות של יצירת קשר עם הלקוח במקרים מסוימים על מנת לברר פרטים, מידות או לתאם משלוחים. עם זאת, אנחנו מודעים לבעיה שבשילוב שדה חובה נוסף בתהליך הצ'ק אאוט במרמלדה מרקט (עלול להוריד את אחוזי ההמרה). לכן, מעתה המערכת של מרמלדה מרקט תשתמש במידע המוזן בשלב הזנת אמצעי התשלום (PayPal, PayMe), במקום לייצר שדה נוסף.

אז אם עד עכשיו היו רכישות שבהן לא קיבלתם את מספר הטלפון של הלקוח שלכם - דבר שכאמור הקשה על תיאומי משלוחים ובירורים נוספים - שימו לב: 

 

PayPal

אם ההזמנה מתבצעת דרך PayPal, יהיו ללקוח 2 מקומות להזין טלפון -

1. בסל הקניות;

2. מחשבון ה-PayPal עצמו, במידה שללקוח יש חשבון כזה. במידה שהלקוח רוכש באמצעות כרטיס אשראי דרך פייפאל (ולא ישירות דרך החשבון) - הוא יתבקש להזין את הטלפון במעמד התשלום.

שימו לב: על מנת לקבל הזמנות עם מספר טלפון דרך פייפאל, עליכם להגדיר זאת בחשבון הפייפאל שלכם בהגדרות ה- selling tools שם יש לבחור "Website preferences".

כך עושים זאת:

 

 

 

 

PayMe

אם לקוח קונה מכם באמצעות PayMe, יעמדו בפניו 3 מקומות להזין את מספר הטלפון -

1. בסל הקניות;

2. בשלב הראשון של תהליך הרכישה, יוזן ביחד עם הכתובת;

3. בתשלום עצמו - המקום היחידי שבו הזנת המספר היא חובה.

 

בהתאם לזאת, כל הזמנה שמגיעה דרך PayMe, תתקבל עם מספר טלפון אחד לפחות.

בהצלחה!

תגובות למאמר:
marmelada