למוכרים בלבד ניהול תשלומים

המדריך לחנות המשגשגת

כל מה שצריך לדעת על גביית עמלות על עסקאות שבוטלו וזיכויים

27 בדצמבר, 2018

 

איך עובד מנגנון חיוב העמלות החודשי במרקט

ב-5 לכל חודש מחושבות עמלות המכירה לכל חנות במרקט – על העסקאות שבוצעו בחודש הקודם. עסקאות שבוטלו או שביצעתם בעבורן זיכוי, ינוכו באופן אוטומטי מפירוט העמלות החודשי לאחר שליחת אסמכתת ביטול אלינו. במידה שנפלה טעות ועסקה שזוכתה מופיעה בדו"ח שקיבלתם – אל דאגה – ניתן לערער על החשבון על ידי שליחת אימייל לכתובת market@marmelada.co.il במשך 7 הימים הבאים.

*** החזר עמלות על זיכויים שנעשו יתאפשר רק בחודש לאחר דוח העמלות ולכן, בדקו את דוח העמלות בזמן! ***

לאחר הוכחת הזיכוי - הסכום האמור ינוכה מחשבון העמלות החודשי שלכם. אם לא הספקתם לעשות כן עד מועד הגבייה בפועל (ה-14 לחודש) - אל דאגה - נוכל לנכות את הסכום מחשבון העמלות הבא שלכם.

מה קורה אם זיכיתי לקוח על עסקה שבוטלה אחרי ה-5 לחודש?

במקרה כזה, עליכם לכתוב לנו לכתובת invoice@marmelada.co.il על מנת שחשבונכם יזוכה באופן ידני במידת האפשר כבר בחיוב הקרוב.

מה קורה אם זיכיתי לקוח על עסקה שכבר נגבתה בגינה עמלה?

גם במקרה כזה, עליכם לכתוב לנו לכתובת invoice@marmelada.co.il על מנת שחשבונכם יזוכה באופן ידני בחיוב העמלות הבא שלכם. שימו לב שוב - הזיכוי יתאפשר רק בחודש שלאחר הגבייה.

אז איך יכול להיות שגבו ממני עמלה?

אין ביכולתה של מערכת גביית העמלות של המרקט לזכות בדיעבד עמלות על עסקאות שבוטלו באופן אוטומטי. במקרים כאלה כאמור נשמח לעמוד לשירותכם ולטפל במקרה באופן פרטני.

נ.ב רוצים שכל העולם ידע על החנות שלכם? הקפצת מוצרים לשורות הראשונות במרקט

תגובות למאמר:
marmelada