איך לערוך סייל עצמאי בחנות - שלב אחרי שלב

28 באוגוסט, 2017

בסיילים זה עובד ככה: כל חג, מועד או ציון הוא סיבה למסיבה

אין כמו סיילים - הם מביאים תנועה לחנות, הם עוזרים בקונברז'ן, הם מייצרים עניין ברשתות החברתיות. זו הסיבה שבמרמלדה מרקט נערך מדי חודש לפחות סייל אחד גדול ומשותף - אבל אין זה אומר שאתם לא יכולים לערוך סייל פרטי ועצמאי משלכם. כך תעשו זאת בכמה שלבים בודדים:

 

מדוע כדאי להצטרף לסיילים של מרמלדה מרקט?


1. בחרו מועד מעניין לערוך בו את הסייל - חג, מועד, יום שיש לו עניין מקומי (למשל, תחילת שנה"ל האקדמית) או בינלאומי (למשל, יום האישה), ציון שקשור לחנות (חגיגות 3 שנים) או כל סיבה למסיבה (יום הולדת לקייט מידלטון) - וצרו סביבו את הסיפור של הסייל. אם לקהל היעד שלכם יש מועד מסוים המיוחד לו (למשל, חיילים, סטודנטים או ילדים) - כדאי לא לפספס מאורע שכזה.

2. החליטו על גובה ההנחה ומשך הסייל - ככל שאחוזי ההנחה גבוהים יותר והשעון מתקתק יותר, מן הסתם יהיה קל יותר למכור.

3. צרו קוד קופון מיוחד לסייל ופמפמו אותו בבאנר שבחלק העליון של החנות, בטקסט המלווה של החנות ובמדיה החברתית שלכם. לחלופין, תוכלו לעבור ידנית מוצר מוצר ולהוריד את המחיר בהתאם לאחוז ההנחה שקבעתם.

4. תחגגו את הסייל: דאגו להקיף את החנות בעיצובים גרפיים מעודכנים שכוללים את שם הסייל, את אחוז ההנחה ואת התאריכים שבהם הסייל מתקיים בכל מקום. עדכנו את הקאבר בפייסבוק, הפיצו את הבשורה בקבוצות בוואצפ, פרסמו איזה סטורי באינסטגרם... הכל הולך :)

5. שלחו לנו אימייל וספרו לנו על הסייל - ואנחנו נשמח לעזור לכם בקידום הסייל בערוצי המרקט השונים: market@marmelada.co.il.  

6. שלחו לרשימת התפוצה שלכם ניוזלטר חגיגי המבשר את תחילת הסייל. מומלץ לחכות עם שליחת הניוזלטר עד לתחילת הסייל, כדי לא לפספס אף הקלקה.

 

בהצלחה וסייל מוצלח לכולם!

נ.ב רוצים שכל העולם ידע על החנות שלכם? הקפצת מוצרים לשורות הראשונות במרקט

 

תגובות למאמר:
marmelada