חדש בחנויות מרמלדה מרקט: הוספת וריאציה (מידות/ צבעים/ סוגים ועוד) בעמוד מוצר

26 בספטמבר, 2017
תגיות:

 

יש לכם בחנות מוצר שמגיע במידות/צבעים/חומרים שונים?

מעכשיו, עמוד המוצר יוכל לגלם את האפשרות שבה המוצר קיים - לפי צבע, מידה, משקל, סוג החומר או כל אפיון שתחפצו. אם אתם מוכרים שטיח שמגיע בצבעים שונים למשל, תוכלו להציע אותו במגוון צבעים ולתמחר כל צבע בנפרד. כדי להבין את עניין הווריאציות הללו טוב יותר, הנה כמה שאלות ותשובות ששווה לקרוא:

האם ניתן להגדיר יותר מתכונה אחת למוצר? כלומר - האם אפשר לבחור לסוודר גם אפשרויות של צבע וגם אפשרויות של מידה?

כרגע לא. לכל מוצר ניתן לבחור תכונה אחת אותה תרצו להציג. אבל, בהמשך לדוגמא, ניתן להעלות את הסוודר בכל הצבעים (כל צבע יהיה מוצר בפני עצמו), ולכל צבע לתת אפשרות של מידות.

איך מוסיפים או עורכים את האפשרויות?

הקליקו על "עריכת מוצר" או "העלאת מוצר" >> "ניהול וריאציות ומלאי".  

בחרו "וריאציה" מתוך הרשימה המוכנה מתוך (מידה, ריח, גודל, גובה, משקל, צבע ועוד) או צרו סוג חדש משלכם >> החליטו האם לאפשרויות השונות בווריאציה (לדוגמה, לצבעים השונים) יש מחירים שונים או לא. ברירת המחדל היא שהמחיר הוא אחיד לכל הווריאציות ולכן נלקח מתוך המחיר ה"ראשי" של המוצר). >>

לסיום, הזינו את כל האפשרויות השונות, את הכמות שלהן במלאי ובמידת הצורך, המחירים השונים.    

האם ניתן ליצור וריאציה ייחודית לי שאינה נמצאת ברשימה?

כן - וזה אפילו די פשוט: לחצו על "צור וריאציה חדשה", ותוכלו להגדיר בעצמכם את השם של הווריאציה. הווריאציה שיצרתם תופיע ברשימת הוריאציות גם במוצרים הבאים שתערכו או תעלו לחנות. כמובן ששם הוריאציה והאפשרויות השונות יופיעו בעמודי המוצר.

לכל מוצר ניתן לבחור תכונה אחת אותה תרצו להציג. צילום מסך של הפונקציה החדשה מתוך עמוד עריכת מוצר

האם ניתן לקבוע מחיר שונה לכל אפשרות, כשמדובר במוצר שמגיע בכל מיני אפשרויות?

כן. כדי להגדיר מחיר שונה לכל צבע/מידה/סוג וכו', סמנו ב'וי' את הבוקסה של "מחיר משתנה לכל אפשרות בווריאציה" ולחצו "עדכן". שימו לב - במידה שכבר מילאתם את האפשרויות ויצרתם טבלה של כולן, תוכלו לבחור "מחיר משתנה" גם רטרואקטיבית - רק תידרשו להוסיף את המחירים. ואותו דבר הפוך - אם כבר היתה לכם טבלת מחירים משתנים, ואתם מעוניינים לאחד בין כל המחירים באפשרויות השונות, הסירו את ה'וי' מהבוקסה, הקליקו על "עדכן" ומחירי כל הווריאציות יאוחדו לכדי המחיר הראשי של המוצר.

במקרה של מוצר שמחירו משתנה מסוג לסוג - איזה מחיר יוצג כמחיר הראשי בעמוד המוצר?

אם הכרית שאתם מוכרים עולה 59 ש"ח כשהיא עשויה לדוגמה מצמר, ו-39 ש"ח כשהיא עשויה מכותנה, המחיר שיוצג כברירת המחדל הוא המחיר של האופציה הכי זולה מבין כל האפשרויות (כלומר, 39 במקרה הזה). גם בזמן סייל, המערכת עובדת כך שהמחיר הראשי שיוצג תמיד יהיה הנמוך ביותר.

מה קורה למחירי הווריאציה בימי סייל?

ממש כמו במוצרים רגילים בזמן סייל - גם מחירי האפשרויות השונות בווריאציה של המוצר שלכם יתעדכנו בהנחה מהמחיר המקורי של אותה וריאציה, ולא מהמחיר שלה אחרי הנחה. כלומר, סוודר במגוון צבעים שמחירו בדגם הצהוב הוא 100 ש"ח ומחירו לאחר הנחה הוא 80 ש"ח, הנחת הסייל בגובה 50%, לדוגמה, תילקח מהמחיר המקורי (100 ש"ח) כך שהמחיר יהיה 50 ש"ח. אם הסוודר הכתום עולה 200 ש"ח לדוגמה, והמחיר אחרי הנחה הוא 160, המחיר בסייל יהיה 100 ש"ח. הנחת הסייל שהגדרתם למוצר תמיד תחול על כל אפשרויות הווריאציה.

מה קורה למחירי הווריאציה בזמן מבצע קוד קופון?

כמו בזמן סייל, כך גם לגבי הקופונים: אם יש כפל מבצעים, המחיר של המוצר יילקח מהמחיר לאחר הנחה. אם אין כפל מבצעים, ההנחה תילקח מהמחיר הרגיל.

מה עם המלאי?

המלאי הסופי של המוצר נקבע על ידי סך כל הכמויות השונות שתגדירו לכל אפשרות בווריאציה. כל רכישה תעדכן את הכמות לאותה וריאציה, ואת המלאי בטוטאל.

האם ניתן לקבוע את סדר הופעת אפשרויות הווריאציה השונות בעמוד המוצר?   

במידה שיצרתם טבלת אפשרויות לווריאציה (למשל, אדום/כחול/צהוב בתוך הווריאציה "צבעים"), תוכלו לקבוע את סדר הופעתן בעמוד המוצר על ידי גרירה פשוטה של השורות למעלה ולמטה. כרגע ניתן לעשות זאת רק בדסקטופ.

יש לכם שאלות? בעיות? רעיונות? כתבו למחלקת ההצלחה שלנו: market@marmelada.co.il

וכך זה נראה בעמוד המוצר. תפריט וריאציות הצבעים בפעולה

תגובות למאמר:
marmelada