שאלות נפוצות של מוכרים - חלק ב' - סיילים, מכירת מוצרים, תשלומים, החלפות והחזרות ומשוב

17 באוקטובר, 2018

 

 << לחלק א' של הכתבה

יצירת קשר עם מתעניינים

כיצד קונים פוטנציאליים יכולים לפנות אלי בשאלות על המוצר?

קונים פוטנציאליים שמתעניינים במוצרים שלכם יכולים לפנות אליכם באמצעות כפתור "צור קשר עם החנות" שנמצא בכל עמוד מוצר, או באמצעות מספר טלפון שבאפשרותכם לפרסם בעמוד החנות.

מבצעים והנחות

איך משתתפים בסיילים של מרמלדה מרקט?

מומלץ מאוד לקחת חלק בסיילים שלנו. לכל מייל שנשלח אליכם בנושא סייל שמתוכנן במרקט, יתווספו גם הוראות מדויקות כיצד ניתן לצרף מוצרים לסייל. בדרך כלל ישנו אחוז הנחה מינימלי שעליכם לאפשר על מנת לקחת חלק בסייל. כדי לשייך את המוצר לסייל עליכם ללחוץ על החץ שליד המוצר ולבחור ב"שייך מוצר לסייל".  כדי לשייך את כל החנות היכנסו ל"קידום החנות" -> "השתתפות בסיילים" -> סמנו 'וי' בריבוע שמאפשר את שיוך כל המוצרים לסייל. ממש כמו בתמונה שכאן למטה. לפרטים נוספים לחצו כאן

האם ניתן לעשות סייל בחנות שלי?

כן, באפשרותכם לעשות סייל עצמאי בחנות שלכם. במקרה כזה עדכנו את כל המוצרים שמשתתפים בסייל במחיריהם החדשים באמצעות עמוד עריכת המוצר ומילוי השדה "מחיר לאחר הנחה". כמו כן, אנחנו ממליצים לייצר בחנות מחלקה בשם "סייל/מבצע" וכן לעצב באנר מיוחד אותו תציבו בראש החנות עם הודעה חגיגית על הסייל. נשמח לשמוע מכם במקרה של סייל מיוחד בחנות ולסייע בפירסומו באמצעי הקידום השונים שלנו. אל תשכחו לקדם את הסייל שלכם בכל האמצעים (פייסבוק, הקפצת מוצרים במרקט וכו'). בואו לקרוא עוד.

האם יש לי אפשרות להעניק הטבות/הנחות לחברים ולקונים חוזרים בדף הפייסבוק שלי? או איך בעצם יוצרים קוד קופון?

יש אפשרות להעניק הטבות והנחות באמצעות יצירת קוד קופון. הטבת הקופון יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות אחוז הנחה או באמצעות משלוח חינם - לשיקולכם. ההנחה שהקופון מעניק תקפה על כל החנות. על מנת ליצור קוד קופון יש להיכנס אל תפריט "החנות שלי" >>קידום החנות >> קופונים. העברת והפצת הקוד הינה באחריותכם והמעוניינים לממש אותו צריכים לעשות זאת במעמד סל הקניות, באמצעות לחיצה על הלינק "הזן קוד קופון". באפשרותכם לתת תוקף לקופון ולהפוך אותו ללא פעיל בכל שלב. לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך מאפשרים תשלום בגיפטקארד בחנות שלי?

על מנת לאפשר תשלום באמצעות "גיפטקארד מרמלדה" בחנות, היכנסו אל תפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> מדיניות החנות >> סימון התיבה "חנות זו מכבדת גיפטקארד". לפרטים נוספים בואו לכאן.

מכירת מוצרים

איך ניתן לדעת שמוצר מהחנות נמכר?

כאשר מוצר מחנותכם נמכר, תקבלו אל תיבת המייל שלכם שני מיילים: אחד ממרמלדה מרקט, עם שם הפריט, שם הקונה, כתובתו וכל הפרטים הדרושים על מנת לבצע את המשלוח אל הקונה. מייל נוסף יתקבל מפייפאל או Payme - אמצעי הסליקה באתר, עם הודעה על כך שכסף בעבור ההזמנה הועבר לחשבונך. בנוסף לאלו, כל ההזמנות שמתבצעות בחנותכם מתעדכנות תחת "הזמנות שקיבלתי" בממשק החנות באתר.

מה עושים אחרי שמוצר נמכר?

אחרי שקיבלתם הודעה כי מוצר בחנותכם נמכר אנחנו ממליצים להכין את המוצר, לארוז אותו יפה בחבילה ולשלוח אותו מוקדם ככל האפשר אל הקונה. לאחר ששלחתם את המוצר, הכניסו אותו אל "ההזמנות שלי" בתפריט החנות וסמנו את ההזמנה עם הסטטוס "נשלח" באמצעות הכפתור "סמן כנשלח". כתוצאה מכך ישלח אל הקונה מייל עם הודעה על כך שהמוצר בדרך אליו.

מה קורה למוצר אחרי שהוא נמכר?

אחרי שמוצר נמכר, המלאי שלו מתעדכן באופן אוטומטי והוא נשאר זמין לקניה בחנות, כל עוד לא אזל המלאי. במידה ואזל המלאי, הוא עדיין יופיע בחנותכם, אך לא תהיה אפשרות לרכוש אותו.

קנו מכם מוצר, אבל הקונה לא השאיר פרטים על מידה וצבע המוצר שהוא קנה, מה עושים?

בפרטי ההזמנה שתקבלו מאיתנו במייל, ותחת "הזמנות שקיבלתי", תוכלו למצוא את מספר הטלפון והמייל של הקונה שקנה מכם. במידה והקונה החסיר פרטים שחיוניים למשלוח ההזמנה, צרו עימו קשר.

דרכי שילוח לקונה

באיזה אופן מומלץ לשלוח את המוצרים שלי לקונים?

מומלץ לשלוח עם חברת שליחויות, או עם דואר ישראל. המלצות לחברת שליחויות תוכלו למצוא בלינק הזה.

האם אפשר לשלוח גם מוצרים לחו"ל?

אם אתם ערוכים לשליחת מוצרים לחו"ל, אז נהדר. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר דמי משלוח לחו"ל. לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך מאפשרים משלוח חינם?

משלוח חינם ניתן לקבוע על ידי מעבר ל"עריכת המוצר" >> אפשרויות משלוח >> ולתמחר את דמי המשלוח ב-0 ש"ח. בנוסף, ניתן לאפשר זאת באמצעות יצירת קוד קופון "משלוח חינם". לאחר שהקוד הועבר לקונה שמעוניין לנצל אותו, עליו להזין אותו במעמד הקניה, ודמי המשלוח בעבור המוצר יתאפסו. לפרטים נוספים על משלוח חינם ולמה הוא משתלם, בואו לכאן.

איך מאפשרים איסוף עצמי?

על מנת לאפשר איסוף עצמי של מוצר, עליכם לסמן את האופציה הזו בשלב העלאת המוצר או עריכתו תחת - "אפשרויות משלוח".

תשלומים

כיצד אני יכול לאפשר לקונים בחנות שלי לשלם לי?

התשלומים עבור מוצרים במרמלדה מרקט מתבצעים באמצעות שני שירותי סליקה שונים :

PayPal - שירות הסליקה הנפוץ בעולם שמאפשר קניה מהירה ונוחה ולא מצריך מילוי פרטי אשראי (במידה וללקוח יש חשבון פייפאל)

PayMe - שירות שמאפשר סליקה באמצעות מגוון כרטיסי אשראי וחלוקה לתשלומים

כדי להגדיל את סיכויי המכירה בחנותכם ולקל על קונים לבצע רכישות, מומלץ להפעיל את שתי אפשרויות התשלום המוצעות.

איך הכסף בעבור המוצר עובר לחשבון שלי?

זה תלוי באילו אמצעי סליקה אפשרתם בחנותכם בשלב הגדרות החנות -

אם הזנתם חשבון פייפאל - התשלומים בעבור כל העסקאות שמתבצעות בחנות מועברות אל חשבון הפייפאל שלכם, משם באפשרותכם למשוך אותם לחשבון הבנק שלכם.

אם נרשמתם ל-Payme ואפשרתם קבלת תשלומים גם או רק באמצעותם, התשלומים יכנסו אל חשבונכם ב- Payme, ומשם תוכלו למשוך גם אותם ישירות אל חשבון הבנק שלכם. לקריאה נוספת על Payme - בואו לכאן.

האם יש אפשרות לשלם על מוצר מסוים בתשלומים?

יש אפשרות לשלם על מוצרים בתשלומים אם אפשרתם את אמצעי הסליקה "Payme" בחנותכם. על מנת לעשות זאת יש להכנס אל תפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> אמצעי תשלום ולהצטרף אל קבלת תשלומים באמצעות אמצעי סליקה זה. עם ההצטרפות אל השירות לקונים בחנותכם תוצע האופציה של קניה במספר תשלומים לבחירתם.

החלפות והחזרות

מה ניתן לעשות במידה ולקוח רוצה להחליף או להחזיר מוצר?

כאשר לקוח פונה אליכם בבקשה להחליף או להחזיר הזמנה ששלחתם אליו - אפשרו לו לעשות זאת במסגרת מדיניות ההחלפות וההחזרות שהגדרתם בחנות. אנו ממליצים לעקוב אחר חוק הגנת הצרכן במדינת ישראל ולאפשר החלפות והחזרות של מוצרים בהתאם לו.

כיצד ניתן לזכות לקוח על הזמנה שהחזיר?

כדי לזכות את הלקוחות שלכם היכנסו אל חשבון ה-PayPal או ה-PayMe שלך, ובצעו החזר חלקי או מלא - בהתאם למה שסיכמתם עם הלקוח. לסיוע נוסף בתפעול חשבונות ה-PayPal וה-PayMe שלכם:

שירות הלקוחות של פייפאל - 1809-477-777

שירות הלקוחות של פיימי - support@paymeservice.com

משוב

איך אפשר לדעת אם השאירו לי פידבק על החנות?

אם השאירו לכם פידבק בחנות תקבלו על כך מייל. כמו כן, תוכלו לראות זאת ב"החנות שלי" >> "חוות דעת שקיבלתי". לפרטים נוספים בואו לכאן.

מה אפשר לעשות אם השאירו לי פידבק שלילי?

אם השאירו לכם בחנות פידבק שלילי אנו ממליצים ליצור קשר עם הקונה, לברר מה היתה הבעיה ולספק לו שירות טוב על מנת שיהפוך לקונה מרוצה. באפשרותם של הקונים לשנות פידבק שכתבו, כך שאם הקונה משנה את דעתו, תוכלו לבקש ממנו לשנות גם את הפידבק שכתב. לפרטים נוספים בואו לכאן.

 << לחלק א' של הכתבה

מומלץ לשלוח עם חברת שליחויות, או עם דואר ישראל. משלוח חינם ניתן לאפשר באמצעות יצירת קוד קופון "משלוח חינם".

תגובות למאמר:
marmelada