מסר ממנכ״ל מרמלדה מרקט לשנה החדשה

22 בינואר, 2019

אנחנו כאן כדי להבטיח שתמשיכו לגדול ולהתחזק. בעיגול: אלון ישראלי

 

מוכרים ומוכרות יקרים ויקרות,

 

עם תום החודש הראשון של 2019, רציתי לספר לכם על השינויים המשמעותיים השנה בשוק הישראלי, על ההישגים שלנו ומה שאנחנו מתכננים בשבילכם לשנה הבאה.

שנת 2018 היתה מלאה בתהפוכות במסחר האלקטרוני הישראלי - ויחד עם הגידול של מרמלדה מרקט, אנחנו רואים שלמוכרים קטנים ועצמאיים מסחר אלקטרוני הופך להיות עסק מורכב. הנה חמשת הדברים החשובים שקרו השנה:

 

המובייל פורץ

בשנה האחרונה ראינו שהקונים והקונות שלנו עוברים למובייל. מי שלא יצליח לספק חווית קניה מעולה גם במובייל וגם במחשב האישי יאבד לקוחות רבים. בחודשים הקרובים תראו כיצד עמודים במרקט עוברים עדכונים כדי שתוכלו למכור עוד יותר, גם למי שמחפש אתכם בנייד. חוץ מזה, יש לנו תוכנית פיתוח לשנה הבאה שתצעיד את המרקט למקום חדש ומרגש, אבל נשאיר אתכם במתח ונספר יותר כשנתקרב להשקה.

 

מה קורה עם פייסבוק?

השנה פייסבוק שינתה את המדיניות שלה ואנחנו רואים שלמוכרים קטנים יותר ויותר קשה לשווק בפייסבוק. החדשות הרעות הן שפייסבוק כבר לא מראה את הפרסומים שלכם כמו פעם ומחייבת אתכם לשלם יותר ויותר בעבור חשיפת הפוסטים שלכם לקונים חדשים. החדשות הטובות הן שלמרמלדה מרקט יש כלי שיווק שמסייעים לכם לקבל חשיפה לחנות ולמוצרים שלכם במחירים נמוכים פי 3 או 4 ביחס לפרסום בפייסבוק. אנחנו ממליצים לכם להסתער על כלי הקידום שמחכים לכם במרקט ולקבל חשיפה מעבר לתנועה הרגילה. שימוש בכלים אלו יהיה חיסכון משמעותי עבורכם לעומת שימוש בכלי פרסום חיצוניים.

 

גוגל עוברים למובייל

גם גוגל שינתה השנה את הדירוגים שלה מספר פעמים - אתרים שלא בנויים נכון או לא מותאמים למובייל ב-100 אחוז נענשים ע"י גוגל. האנליסטים שלנו מצאו שאתרים רבים באי-קומרס הישראלי נפגעו בגלל השינויים האלו - אבל אתם יכולים להיות רגועים. אנחנו מעסיקים מומחים מובילים למנועי החיפוש, וכתוצאה מכך שומרים על המיקום המוביל שלנו בגוגל, מה שמאפשר לכם תנועה רבה ובחינם.

 

שת״פים שמביאים לכם יותר קונים

השנה חשבנו איך לחשוף אתכם לקהלים חדשים. לשם כך יצרנו בין השאר את "החנות החברתית" בשיתוף פעולה עם בנק הפועלים. החנות, שמייצגת יותר מ-50 עמותות מובילות,  קיבלה חשיפה רבה בעיתונות ובטלוויזיה, וכתוצאה מכך מבקרים רבים וחדשים הגיעו לבקר את החנות החברתית ודרכה נחשפו גם לחנות שלכם.

 

מרמלדה מרקט מאפשרת לכם להצליח מול הגדולים

לזירת המסחר האלקטרוני בישראל הצטרפו לא מעט שחקנים חדשים. השנה למוכרים הקטנים קשה יותר, ומי שפתח אתר עצמאי נכווה בעיקר בגלל העוצמה השיווקית של האתרים הגדולים. איך אנחנו יודעים את זה? עשרות סלרים שפתחו חנות עצמאית חזרו השנה למרמלדה וסיפרו לנו כמה קר שם בחוץ.

 

 

טוב שאתם איתנו! ביחד אתכם אנחנו מסוגלים להעמיד את המוצר הטוב ביותר. כזה שנותן מענה טכנולוגי, שיווקי ומיתוגי למה שקורה היום בשוק.

 

בזכות 1300 החנויות במרקט, המספר הגבוה אי פעם, אנחנו יכולים להשקיע בשירותים ובמוצרים שיעזרו לכם להצליח מול המגמות המשתנות, להגדיל את מרמלדה מרקט בשבילכם. והכי חשוב – כשאתם פועלים תחת מטרייה אחת לצד עסקים קטנים ובינוניים כמוכם - אתם כבר לא קטנים בכלל, ואנחנו כאן כדי להבטיח שתמשיכו לגדול ולהתחזק.

 

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

שתהיה שנה אזרחית משובחת!

 

אלון ישראלי,

מנכ"ל מרמלדה מרקט

תגובות למאמר:
marmelada