10 כללי יסוד לחנות אונליין מצליחה

אלו הם עשרת הדברים שכל בעל/ת חנות במרמלדה מרקט צריכ/ה לדעת כדי להצליח. לגזור ולשמור

8 בינואר, 2019

כל מה שצריך לדעת על גביית עמלות על עסקאות שבוטלו וזיכויים

איך מזדכים על עמלות שנגבו מכם על עסקאות שבוטלו? כל הפרטים בפנים

27 בדצמבר, 2018

PayMe: הדרך הקלה והנוחה לקבל תשלומים במרקט

מה ההבדל בין פייפאל ל-PayMe? איך נרשמים לשירות הסליקה שמאפשר חלוקה לתשלומים? ומה הכי חשוב לדעת? כל התשובות פה בפנים

27 בנובמבר, 2018

מספר טלפון של הרוכש לבירורים ותיאום משלוחים - מעכשיו בכל הזמנה

כדי שתוכלו לתת שירות טוב יותר, עליכם לקבל את מספר הטלפון של הלקוח שלכם. אם לא קיבלתם עד עכשיו - כך תעשו זאת

27 בנובמבר, 2018

שאלות נפוצות של מוכרים - חלק ב' - סיילים, מכירת מוצרים, תשלומים, החלפות והחזרות ומשוב

מה עושים אחרי שמוצר נמכר? באיזה אופן מומלץ לשלוח את המוצרים? איך הכסף בעבור המוצר עובר לחשבון שלי? מה ניתן לעשות במידה ולקוח רוצה להחליף או להחזיר מוצר? ועוד שאלות ותשובות ממש כאן

17 באוקטובר, 2018

טור אורח: מפתיחת עסק ועד סיווג ארנונה - מדריך משפטי

מה ההבדל בין עוסק מורשה לחברה בע"מ מבחינת הרשויות? מה חשוב לוודא כששוכרים מקום לעסק? ואיך אפשר לקבל הנחה בארנונה לסטודיו? טור אורח של עו"ד נועה טלבי, מייעצת לעסקים בתחומי ארנונה וחוזים

22 במאי, 2018

חובה להכיר: שני חידושים מבית PayPal שיעזרו לכם למכור יותר

תשלום בקליק אחד והחזר מלא על כספי משלוח (במקרה של החזרת סחורה): אלו הם המנצחים השנה בקטגוריית ה"איך לא חשבו על זה קודם"

4 ביוני, 2017

מדיניות ההחזרים לרוכשים באמצעות גיפטקארד מתעדכנת

מהיום ההחזר עבור הרוכשים באמצעות גיפטקארד - הישר לחשבון הבנק ולא לייתרת הגיפטקארד. כל הפרטים בפנים

19 ביוני, 2016

אימות חשבון הפייפאל בשלושה צעדים פשוטים

כדי להימנע ממצב שבו לקוח לא מצליח לקנות בחנותכם אלא אם כן הוא בעצמו בעל חשבון פייפאל - תצטרכו לאמת את חשבון הפייפאל שלכם

14 בספטמבר, 2014

טופסולוגיה ותיאום מס - מה עושים כדי להתנהל נכון ובאופן חוקי?

פתחתם חנות במרמלדה? מזל טוב! ועכשיו, כדי לעשות סדר בכאבי הראש של הביורוקרטיה, קבלו פוסט אורח של רואה החשבון האלוף, מוטי שטרן, עם כמה כללי אצבע שכדאי להבין לפני שניגשים למשרד האוצר. כתבה ראשונה בסדרה

22 ביוני, 2014
marmelada