אמיר להב
טלפון:  הצג טלפון
טלפון:  072-250-1923
  054-664-4191

כתובת: שביל המפעל 5
תל-אביב, קומה 1.

שעות פתיחה:
חובה לתאם הגעה מראש.
א׳, ב׳ 10:30-18:30
ג׳ 10:30-15:00
ד׳, ה׳ 10:30-18:30
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל, Bit, העברה בנקאית, צ'ק או מזומן.
לתאום הגעה התקשרו בשעות הפעילות:
072-2501923 /
054-6644191
הקלידו פייברס בווייז ותגיעו בקלות.

תנאי השימוש בחנות "פייברס / Fibers וינטאג׳ ורטרו"

החזר כספי
חנות זו מתחייבת להחזר כספי בתוך 14 ימים

מדיניות תשלומים
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, פייפאל, העברה בנקאית, בצ'ק או במזומן. מספר התשלומים המקסימלי לסכום של עד 3,000 ש״ח הוא שלושה. מעל 3,000 ש״ח ניתן לשלם עד 5 תשלומים. אם רכשתם פריט והתחרטתם, ניתן להחזיר אותו בתוך 30 ימים מתאריך הרכישה. אם הפריט הוחזר ללא נזק ובמצבו המקורי, יתקבל החזר כספי מלא פחות 5%. גם שטיח ניתן להחזיר תוך 30 יום במידה ולא היה בשימוש. אם השתמשתם במשלוח, דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של ביטול עסקה. אם שילמתם על פריט ומשלוח והתחרטתם לפני שהמשלוח יצא, תקבלו החזר כספי מלא פחות 5%.

מדיניות משלוחים
את רוב המוצרים ניתן לקבל בדואר או בהובלה בתוספת תשלום. לחלק מהמוצרים יש משלוח חינם (רק כאשר זה מצויין בעמוד המכירה), ועל חלק אין אפשרות למשלוח בדואר (בדרך כלל פריטים מאד שבירים או גדולים). כל פריט בחנות ניתן לקבל עם שליח/מוביל בתוספת תשלום לפי גודל הפריט, משקלו והמרחק מהחנות במחיר הוגן. איסוף עצמי מהחנות בתל אביב יתבצע בתאום מראש (054-6644191 / 072-2501923). כל המשלוחים שלנו הם בדואר רשום, בדואר שליחים או עם שליח של החנות. בכל עמוד מוצר מצויינת שיטת המשלוח.

מדיניות החלפות והחזרות
יש לזכור שלא מצופה מפריטי וינטאג' להיות מושלמים כמו פריט חדש שנקנה בחנות. כנ״ל לגבי השטיחים החדשים - כמעט בכולם קיימים פגמים קטנים ומכוונים כי הם נוצרו בעבודת יד בטכניקת סטון ווש ולא על ידי מכונה. יש לנו סטנדרטים גבוהים ולכן הפריטים הוינטג׳ים שלנו שמורים ביותר או מחודשים ברמה גבוהה. אם רכשתם פריט והתחרטתם, ניתן להחזיר אותו בתוך 30 ימים מתאריך הרכישה. אם הפריט הוחזר ללא נזק ובמצבו המקורי, יתקבל החזר כספי מלא פחות 5%. אם השתמשתם במשלוח, דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של ביטול עסקה. אם שילמתם על פריט ומשלוח והתחרטתם לפני שהמשלוח יצא, תקבלו החזר כספי מלא פחות 5%. אם הפריט טופל/הוזמן בהתאם לדרישות הלקוח (בנייה, צביעה, תוספת אלמנט, שינוי במוצר קיים, הזמנת שטיח שאינו במלאי מחו״ל) אין החזרות או זיכויים. אם עברו 30 ימים מיום הרכישה לא ניתן יהיה להחזיר מוצר, להחליפו או לקבל זיכוי (אלא אם כן נחליט אחרת). לא ניתן להחזיר מוצר שנפגם (אצל הלקוח) לאחר הרכישה או מוצר שנעשה בו שימוש לא סביר (למשל, חיבור מכשיר חשמלי למקור מתח לא מתאים או שטיח מוכתם). הוצאות ההובלה/המשלוח חזרה לחנות Fibers הן על חשבון הקונה. יש לאסוף מוצר שנרכש טלפונית או באתר תוך תקופה של שבוע (לכל היותר) מיום הרכישה (אלא אם כן סוכם מראש על תקופה ארוכה יותר).

marmelada