תנאי השימוש בחנות "HOME & MORE"

החזר כספי
חנות זו מתחייבת להחזר כספי בתוך 14 ימים

מדיניות תשלומים
רכישת מוצרים 1. בעת ביצוע הזמנה של מוצר יבחר תחילה המשתמש את המוצר אותו הוא מעוניין לרכוש ויעדכן באתר את הפרטים הנדרשים ע"י בית העסק, לרבות הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, ת.ז ח.פ., טלפון, יישוב, דואר אלקטרוני, כתובת למשלוח המוצר וכתובת לקבלת חשבונית מס/ קבלה. מידע כאמור ישמר במאגרי המידע של בית העסק, כמפורט לעיל. לידיעת המשתמשים כי הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לבית העסק. 2. בית העסק ייצור קשר טלפוני עם המשתמש / לקוח למילוי פרטים ווידוא כתובת למשלוח והשלמת העסקה במסגרת תקשורת טלפונית 3. חיוב כרטיס האשראי של המשתמש ייעשה במידה והמוצר זמין במלאי. במידה והמוצר אינו זמין במלאי אך ההזמנה התאפשרה וכרטיס האשראי חויב, ישלח בית העסק הודעת ביטול הזמנה לדואר האלקטרוני שהזין המשתמש בעת ההזמנה ויבטל את החיוב. בית העסק אינו מתחייב לזמינות כל המוצרים במלאי. 4. האחריות למוצרים המוצעים לרכישה באתר הינה באחריותם המלאה של היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים. תנאי תשלום: 1. כל עוד לא נקבע אחרת על ידי בית העסק, תשלום התמורה בגין המוצר יבוצע בתשלום אחד בלבד. 2. המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת. רכישת המוצר תתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד. לא ניתן לבצע את השירות ללא מסירת פרטי כרטיס אשראי ופרטים מזהים. 3. אדם בן 18 שנים ומעלה וכן תאגיד מאוגד כדין לפי חוקי מדינת ישראל, המחזיקים כדין כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי בישראל, רשאים לבצע רכישת מוצרים באתר. 4. בשימוש בכרטיס האשראי מצהיר המשתמש כי כרטיס האשראי בו נעשה השימוש הינו בתוקף והוא מורשה עפ"י דין ו/או הסכם עם מנפיק הכרטיס לבצע עסקאות כאמור באתר.

מדיניות משלוחים
אספקה ומשלוח המוצר: 1. אספקת המוצר תתבצע רק לאחר שהתשלום עבור אותו המוצר בוצע במלואו באמצעות כרטיס האשראי. 2. בית העסק ידאג לספק את המוצר שנרכש לכתובת שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה. יש לוודא כי המשלוחים יבוצעו לכתובת שנמסרה בין השעות 0900 ל 1700 3. המוצר יישלח באמצעות כל חברת דיוור שתקבע על פי שיקול דעתו הבלעדי של בית העסק (להלן: “חברת הדיוור”), ויגיע ליעדו בתוך 10 ימי עסקים מביצוע ההזמנה. 4. היה והמשלוח לא הגיע ליעדו בתוך 10 ימי עסקים מעת ביצוע ההזמנה, יישלח משלוח נוסף ללא תשלום, בכפוף לזמינות המוצר במלאי באותה עת. 5. דמי המשלוח הכלולים במחיר התמורה אינם כוללים משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל ו/או באזורים מוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית או גיאוגרפית/ איזורים חריגים. במידה והמשלוח הינו לאיזור חריג/ מוגבל ייתכן ותידרש תוספת למשלוח. 6. בית העסק לא יהיה אחראי לדחייה ו/או עיכוב ו/או אי אספקה הנובעים מכוח עליון או מגורמים אחרים אשר אינם בשליטתו של בית העסק לרבות שביתות, השבתות, עיכובים ע"י צדדים שלישיים וכד’.

מדיניות החלפות והחזרות
מדיניות ביטולים והחזרות: 1. מדיניות החזרים/ ביטול עסקה ביטול, רכישה והחזרת מוצרים שנרכשו באתר יעשו בהתאם להוראות חוק הצרכן התשמ"א- 1981 והתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: “החוק”). 2. למען הסר ספק מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הוא זה המפורט בסעיף 14 ג לחוק. 3. הודעת ביטול- משתמש רשאי להודיע על בקשתו לבטל את העסקה בכתב לכתובת מייל : info@h-more.co.il t או לפקס: 08-9950189 (להלן: “הודעת ביטול”), בתוך 14 (ארבע עשר) יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. בעסקה מתמשכת, כהגדרתה בחוק, יחל מנין 14 הימים בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו. ביטולים: 1. ביטול מחמת פגם במוצר או אי אספקה במועד (סעיף 14(ה) א לחוק)- ובאין אפשרות להחליף כתוצאה מחוסר מלאי ו/או לספק מחדש בית העסק יבטל את העסקה בתוך 14 יום מהודעת הביטול ובכפוף לקבלת המוצר חזרה במשרדי בית העסק באריזתו, במצב תקין ובתנאי שלא נעשה בו שום שימוש – ישיב למשתמש את כל מחיר התמורה בגין המוצר, ללא דמי ביטול. 2. ביטול עסקה שלא מהטעמים המנויים בס"ק 1) לעיל – בית העסק יבטל את העסקה בתוך 14 יום מהודעת הביטול ובכפוף לקבלת המוצר חזרה במשרדי בית העסק באריזתו, במצב תקין ובתנאי שלא נעשה בו שום שימוש – ישיב למשתמש את מחיר התמורה בגין המוצר, בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. • החזר כספי יתבצע עבור המוצר עצמו ולאחר החזרתו באריזתו המקורית ל HOME&MORE ורק לאחר שעבר בדיקה שהוא תקין. • משלוח הפריט המוחזר על חשבון הלקוח. • על כל פריט מוחזר להיות באריזתו המקורית וללא כל פגם. • HOME&MORE הינה בעלת שיקול דעת בלעדי בנושא מצב הפריטים שהוחזרו. • ההחזרות לחנות/ מחסן, בתאום טלפוני מראש. • לא ניתן להחזיר פריט שנעשה בהתאמה אישית. 4. אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכות בית העסק לתבוע את נזקיו בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. 5. זיכוי המשתמש ייעשה באותם תנאים בו נעשה החיוב בגין המוצר, באמצעות כרטיס האשראי, בכפוף להחזרת המוצר לבית העסק כשהוא שלם ותקין.

marmelada