מרמלדה מרקט - עזרה

מרמלדה מרקט הוא מתחם קניות אינטרנטי לתחומי העיצוב והיצירה העצמאית. תחת קורת הגג שלנו מתקיימות מעל 1000 חנויות של יוצרים, מעצבים ויזמים עצמאיים המעוניינים למכור את תוצרתם.

קונים במרמלדה מרקט

התמצאות והרשמה לאתר

מהו אתר מרמלדה מרקט?
מרמלדה מרקט הוא מתחם קניות אינטרנטי לתחומי העיצוב והיצירה העצמאית. תחת קורת הגג שלנו מתקיימות מעל 1000 חנויות של יוצרים, מעצבים ויזמים עצמאיים המעוניינים למכור את תוצרתם.

איך מחפשים מוצרים, חנויות או מותגים באתר?
קיימות שתי דרכים לחיפוש באתר: ניתן לחפש מוצרים באמצעות תיבת החיפוש החופשי שבעמוד הבית של המרקט (צד שמאל למעלה), על ידי הקלדת טקסט חופשי של מה שאתם מחפשים. האופציה הזו מתאימה במידה ואתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים. לחלופין, ניתן לשוטט בין הקטגוריות והתת-קטגוריות השונות המופיעות מצד ימין באתר.

איך נרשמים לאתר?
כדי להרשם לאתר לחצו על לינק זה https://market.marmelada.co.il/register או על הלינק "התחבר" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, אורח" >> אם אינך רשום עדיין, הרשם כאן.

איך אפשר להחליף שם משתמש, פרטי אימייל או סיסמא שהגדרתי?
ניתן להחליף את שם המשתמש שלכם, האימייל או את הסיסמא בכל רגע נתון באמצעות לחיצה על תפריט "החשבון שלי" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, ושמך" >> עריכת פרופיל. שים לב כי בסיום עדכון הפרטים, יש ללחוץ על כפתור "שמירה" שבסוף העמוד.

ביצוע הזמנות

איך אפשר ליצור קשר עם מוכר לגבי פריט מסוים?
כדי ליצור קשר לגבי פריט מסוים עליכם ליצור קשר ישירות עם החנות בה הוא נמכר. תוכלו למצוא מצד ימין בעמוד המוצר את הכפתור "צור קשר עם החנות" ששולח אוטומטית מייל אל בעלי החנות, או את הכפתור "הצג טלפון", שיציג בפניכם את מספר הטלפון של החנות.

איך מבצעים הזמנה באתר, והאם צריך להירשם לאתר לשם כך?
כדי לבצע הזמנה מהאתר עליכם ללחוץ על כפתור "לקניה" שמופיע בעמוד המוצר אותו אתם רוצים לקנות. כפתור זה יוביל אתכם לסל הקניות, שם עליכם לבחור שיטת משלוח, ולכתוב הערות למוכר - במידה ויש. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "לתשלום מאובטח" שיוביל אתכם לעמוד התשלום. בסיום מילוי פרטי המשלוח והתשלום - ההזמנה שלכם הושלמה. אתם לא חייבים להירשם כדי לקנות מהאתר והפרטים שתזינו במעמד התשלום ישמשו אותנו למשלוח הודעת סיכום על רכישת הפריט ושליחת החבילה.

איך ניתן לשלם על הפריטים שנקנו? האם ניתן לשלם בתשלומים?
על הפריטים שאתם מעוניינים לקנות, ניתן לשלם בכרטיס אשראי, או באמצעות חשבון PayPal. כמו כן, קיימת אפשרות לשלם ב-עד שלושה תשלומים (במידה ובחרתם לשלם בכרטיס אשראי).

האם האתר מאובטח?
הסליקה באתר מתבצעת באמצעות PayPal וקרדיט גארד, שעומדים בתקני האבטחה המחמירים ביותר של PCI1-DSS כך שכל הנתונים במערכת התשלומים מאובטחים ומוצפנים.

איך ניתן לדעת שההזמנה שעשיתי התקבלה בהצלחה?
לאחר שהשלמתם את מילוי פרטי התשלום, צריכה להופיע בראש העמוד ההודעה "תודה שקנית". בנוסף, תקבלו למייל שהזנתם בעת ההזמנה את סיכום ההזמנה שלכם עם כל פרטיה.

משלוחים

באיזה אופן נשלחים אליי את המוצרים שקניתי?
קיימות מס' דרכים למשלוח המוצרים:
משלוח רגיל בדואר
משלוח באמצעות שליח
איסוף עצמי
כל חנות מגדירה עבור כל מוצר שלה את דרכי ההעברה שהיא מאפשרת עבורו, כאשר במעמד הקניה אתם תוכלו לבחור את האופציה המועדפת עליכם.

האם אפשר לשלוח גם מוצרים לחו"ל?
אם החנות ממנה אתם רוצים לקנות ערוכה לכך ומאפשרת זאת - תוכל לראות זאת כאחת מן האופציות תחת "משלוח" בסל הקניות, ולבחור באופציה הזו.

החלפות, והחזרות

מה עושים במידה ורוצים להחליף או להחזיר פריט שנרכש?
באפשרותכם להחליף או להחזיר פריטים בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות של החנות ממנה רכשתם. את מדיניות ההחלפות והחזרות תוכלו למצוא בצד ימין של עמוד החנות תחת הלינק "מדיניות החנות", או במייל שקיבלתם מיד לאחר הרכישה.

מה עושים במקרה שהפריט שנרכש לא הגיע?
ראשית, אנו ממליצים להכנס לחנות ממנה רכשתם ולבדוק מהי מדיניות המשלוחים שלה. מאחר וכל חנות במרקט נוקטת במדיניות שונה, חשוב לוודא מהו הזמן שהחנות ממנה הזמנתם הגדירה למשלוח המוצר. במידה והזמן שהוגדר חלף, תוכלו ליצור קשר עם החנות באמצעות פרטי החנות שמופיעים מצד ימין בכל חנות, או במייל שקיבלתם מאיתנו מיד אחרי הרכישה "הודעה על רכישת פריט".

פידבקים

איך משאירים פידבק לאחר רכישה?
ניתן (ומומלץ!) להשאיר פידבק על מוכר באמצעות לחיצה על לינק לכתיבת פידבק שמופיע במייל ששנשלח אליכם שבועיים לאחר קניית הפריט. כמו כן, אם רכשתם את הפריט כשהייתם מחוברים לחשבונכם, תוכלו להכנס ולכתוב פידבק בכל עת באמצעות לחיצה על תפריט "החשבון שלי" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, ושמך" >> פידבקים.

איך אפשר לשנות פידבק שכתבתי?
במידה וכתבתם פידבק שלילי וברצונכם להתחרט, תוכלו לשנות את הפידבק באמצעות לחיצה על תפריט "החשבון שלי" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, ושמך" >> פידבקים >>"שנה דעתך" (שמופיע לצד הפידבק אותו תרצו לשנות), ובסיום על "שלח".

גיפטקארד וקוד קופון

קיבלתי גיפטקארד למרמלדה מרקט, איך משתמשים בו?
בגוף המייל תמצאו את המילים והלינק "להפעלת הגיפטקארד לחץ כאן". לחיצה על לינק זה תעביר אתכם לאתר מרמלדה מרקט. אם יש לכם חשבון במרמלדה מרקט (כלומר נרשמתם כבר בעבר ) ואתם מחוברים - תוכלו לראות את סכום המתנה שקיבלתם בראש עמוד הבית. אם יש לכם חשבון ואתם לא מחוברים - התחברו. ואם אין לכם חשבון במרקט - עליכם להירשם תחילה ורק אז תוכלו לממש את הגיפטקארד שקיבלתם. את הגיפטקארד שקיבלתם ניתן לנצל בחנויות המכבדות גיפטקארד: במעמד סל הקניות - יש לסמן את התיבה "שלם באמצעות גיפטקארד" ולשלם באמצעותו.

איך אפשר לשלוח לחבר גיפטקארד של מרמלדה מרקט?
בלינק הזה https://market.marmelada.co.il/giftcards או בסרגל העליון באתר ישנו כפתור לרכישת גיפטקארד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הסכום שאתם מעוניינים להעניק, להזין את שמכם ואת שם הנמען, לכתוב ברכה קצרה ולבחור עיצוב לכרטיס הברכה. הכי פשוט והכי משמח.

קיבלתי קוד קופון , איך משתמשים בו?
את קוד הקופון שקיבלתם יש להזין בסל הקניות בלחיצה על הלינק "הזן קוד קופון". אם קוד הקופון תקין ובתוקף, מיד לאחר לחיצה על כפתור "הזן קוד" - הטבת קוד הקופון תתעדכן.


מוכרים במרמלדה מרקט

הגדרות החנות

היכן יש לעדכן או לערוך את פרטי החנות שהוגדרו בהתחלה?
על מנת לעדכן או לערוך את פרטי החנות:
1. ודאו כי אתם מחוברים למרקט, בסרגל העליון צריך להופיע "היי, ושמכם". במידה ומופיע "היי, אורח", לחצו על "התחבר", והתחברו לחנות שלכם באמצעות המייל/שם משתמש והסיסמא שלכם.
2. לאחר שאתם מחוברים לחנות לחצו על תפריט "החנות שלי" שמופיע לצד שמכם ובחרו ב"הגדרות חנות". בעמוד זה ישנם 6 כרטיסיות המכילות את כל הפרטים שהזנתם על חנותכם בעת ההקמה. אל תשכחו, לאחר שאתם משנים או מוסיפים פרטים, ללחוץ בסוף העמוד על כפתור "שמירה".

האם אפשר לשנות את שם החנות?
אפשר לשנות את שם החנות שלכם בכל עת ע"י כניסה לתפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> מיתוג ותיאור >> שם החנות.

האם אפשר להחליף חשבון פייפאל ולשנות את אמצעי התשלום?
אפשר להחליף חשבון פייפאל ולשנות את אמצעי התשלום באמצעות כניסה לתפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> אמצעי תשלום.

האם אפשר לסגור את החנות לתקופה מסוימת באמצע המנוי? ואם כן - לכמה זמן, ואיך עושים זאת?
ניתן להקפיא את המנוי לתקופה של עד 3 חודשים במקרה הצורך. על מנת להקפיא את החנות יש ליצור קשר עם מחלקת התמיכה של מרמלדה מרקט במייל market@marmelada.co.il. במהלך תקופת ההקפאה חנותכם לא תהיה זמינה במרקט לקבלת הזמנות.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

מה עושים אם שוכחים סיסמא?
במידה ששכחתם את הסיסמא שלכם למרקט היכנסו לכאן ובקשו שחזור סיסמא. הסיסמא החדשה תשלח למייל שלכם אטומטית.

איך מחליפים סיסמא?
באפשרותכם להחליף את סיסמתכם בכל עת באמצעות כניסה אל תפריט "החנות שלי" >> עריכת פרופיל >> בחר סיסמא חדשה.

איך מעדכנים את המייל שאליו מגיעות כל ההודעות?
על מנת לעדכן את המייל שלכם עליכם להכנס אל תפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> כרטיס ביקור >> אימייל.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

מה הן מחלקות, ואיך יוצרים מחלקות בחנות?
מחלקות הן קטגוריות שאתם יוצרים בחנות שלכם על מנת לעזור לקונים להתמצא בין המוצרים בחנות. למשל: אם אתם מוכרים תכשיטים, אנו ממליצים ליצור מחלקות של: צמידים, שרשרות, טבעות, עגילים ועוד. המחלקות יופיע בצד ימין בעמוד החנות ויסייעו לקונים למצוא את מבוקשם בקלות. יצירת מחלקות מתבצעת בעמוד "הוסף מוצר חדש" >> "מחלקה בחנות - הוסף מחלקה חדשה". כמו כן, הקפידו לשייך כל מוצר שאתם מעלים למחלקה הרלוונטית לו בשדה "מחלקה בחנות".
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך ניתן למחוק מחלקה / לשנות שם של מחלקה?
בעמוד הוספת מוצר או עריכת מוצר >> "מחלקה בחנות", לחצו על תפריט "בחר מחלקה" ותראו את כל המחלקות שעדכנתם בחנותכם. בצמוד לכל מחלקה תמצאו אייקונים למחיקה ולעריכה של שם המחלקה. בעת מחיקת מחלקה כל המוצרים שנכללו בה יעברו אוטומטית לדף הראשי בחנות.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

העלאת מוצרים לחנות וקידומם

איך מעלים מוצרים לחנות?
לאחר שסיימתם את שלב מילוי הגדרות החנות, הגיע הזמן למלא את החנות במוצרים. כדי להתחיל לעשות זאת לחצו על תפריט "החנות שלי" >>"הוסף מוצר חדש". מלאו את הטופס בפרטים הרלוונטיים למוצר ובסיום לחצו על כפתור "שמירה ותצוגה מקדימה", ואז על כפתור "פרסם". אם יש לכם בחנות מוצרים עם מאפיינים דומים, תוכלו להיעזר בפונקציה של שכפול המוצר ושינוי הפרטים הרלוונטים, הנה כך: החנות שלי >> עריכת מוצרים >> לחיצה על החץ שבצמוד למוצר שאתם רוצים לשכפל ובתפריט בחרו ב"שכפל". כדי לשנות את הפרטים הנחוצים במוצר המשוכפל גשו שוב לעמוד "החנות שלי" ולחצו על החץ הקטן במוצר שברצונכם לשנות. בתפריט בחרו ב"ערוך", ובטופס עריכת מוצר שיפתח שנו את השדות הרלוונטים ולבסוף לחצו על "שמירה ותצוגה מקדימה" .

איך מעלים מוצרים לחנות מבלי שגולשים יראו אותם?
יש אפשרות להעלות מוצרים לחנות מבלי שיראו אותם. לאחר שאתם ממלאים את הטופס - הוספת מוצר חדש, לחצו על שמירה ותצוגה מקדימה בסוף העמוד ואז על "שמור כטיוטא" בעמוד תצוגה מקדימה. מוצרים בסטטוס זה ישארו שמורים בחנות אך יהיו חשופים רק לכם, עד שתחליטו להפוך אותם לפעילים.

מאיזה שלב גולשים רואים את המוצרים שלי?
גולשים יכולים לראות את המוצרים שהעליתם לחנות מרגע שלחצתם על "פרסם", או "הפוך פעיל", במידה והמוצר היה שמור כטיוטא.

מאיזה שלב גולשים יכולים להתחיל לקנות את המוצרים שבחנות?
גולשים יכולים להתחיל לרכוש את המוצרים שבחנות מרגע שהם פורסמו ובתנאי שהזנתם אמצעי תשלום בהגדרות החנות. במידה והמוצר פורסם, אך אין אמצעי תשלום בחנות – גולשים יהיו חשופים אליו, אך לא יוכלו לקנות אותו, אלא ליצור קשר עם המוכר בלבד.

איך מקדמים את המוצרים שבחנות?
באפשרותכם לקדם את המוצרים שבחנות פעמיים ביום ללא תשלום. הקפידו לבצע זאת! על מנת לקדם היכנסו אל תפריט "החנות שלי" >> עריכת מוצרים >> ולחצו על החץ שבצמוד למוצר שאתם מעוניינים לקדם. בתפריט שיפתח בחרו ב "קדם את המוצר". כתוצאה מכך המוצר יקודם בעמוד הבית של מרמלדה מרקט תחת "מוצרים חדשים", בראש עמוד "רוצה לקנות" ובראש עמודי הקטגוריה והתת קטגוריה שאליהם הוא שויך.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

האם יש לי אפשרויות נוספות לקידום המוצרים שלי?
כן, אנו מציעים שירות נוסף לקידום המוצרים שלך : תוכנית הקפצת מוצרים אוטומטית, של 7 או 12 הקפצות אוטומטיות ביום. הפעלת השירות מקנה לך מספר קידומים גדול יותר בכל יום, וקידומים שמתבצעים אוטומטית, מבלי להכנס לאתר.

האם ההקפצות בתוכנית ההקפצות הן אוטומטיות בלבד, או שיש לי אופציה להקפיץ את המוצרים גם בעצמי?
תוכניות ההקפצות המוצעות לכם הן אוטומטיות בלבד ותקפות עבור המוצרים הפעילים הראשונים שמופיעים בחנות שלכם. לכל תוכנית הקפצות שתרכשו מתווספות עוד 2 הקפצות ידניות לשימושכם החופשי, כך שתוכלו להקפיץ איזה מוצרים שתרצו מחנותכם, בזמנכם. כמו כן, לא נקפיץ אוטומטית מוצרים שהוקפצו על ידכם.

כיצד אני יודע שהתוכנית עובדת והמוצרים שלי מוקפצים?
מרגע שהצטרפתם לתוכנית, המוצרים שלכם יוקפצו אוטומטית 7 או 12 פעמים (בהתאם לתוכנית) בעמוד הבית, בראש עמוד רוצה לקנות, ובראש עמוד הקטגוריה והתת קטגוריה שאליהם הם שוייכו. התוכנית שנרכשה מתחילה לפעול ביום הרכישה, מתפרשת על פניו באופן רנדומלי (כך שהמוצרים שלכם יוקפצו במשך כל שעות היממה) ועם דגש על שעות בהם מס' המבקרים באתר גבוה.

איפה המוצרים שמוקפצים במסגרת התוכנית קופצים?
המוצרים שיקודמו במסגרת התוכנית יוקפצו בעמוד הבית, בראש עמוד רוצה לקנות, ובראש עמוד הקטגוריה והתת קטגוריה שאליהם הם שוייכו.

איזה מוצרים מהחנות שלי יוקפצו במסגרת התוכנית?
7 או 12 (בהתאם לתכנית שבחרתם) המוצרים הפעילים מהשורות הראשונות בחנותכם יוקפצו באופן אוטומטי במסגרת התוכנית. מוצרים לא פעילים ומוצרים ללא מלאי, לא יקודמו אוטומטית. במידה ותרצו שיקודמו מוצרים שונים בכל יום בתוכנית, באפשרותכם לשנות את סדר המוצרים בחנות.

האם ניתן לבטל את התוכנית שרכשתי?
ניתן לבטל את החבילה שרכשתם בכל עת כאשר ביטול חבילה נכנס לתוקף החל מהיום שלאחר הביטול.

כיצד ומתי אני אחוייב על תוכנית ההקפצות שרכשתי?
ב-7 לכל חודש יישלח אליכם מייל חיוב בגין העמלות החודשיות שלכם ותוכנית בנק ההקפצות שרכשתם בחודש הקודם. אנו מאפשרים לכם לבדוק את החיוב במשך שבוע נוסף מיום קבלת המייל, לאחריו נגבה את התשלום בפועל.

האם ניתן לשדרג או לשנמך תוכנית הקפצות?
כן, באפשרותכם לשדרג את תוכנית 7 ההקפצות האוטומטיות ל-12הקפצות אוטומטיות יומיות, ולהפך. שדרוג חבילה ייכנס לתוקפו מאותו הרגע, ושנמוך, ביום שלמחרת.

אילו שמות כדאי לתת למוצרים שבחנות?
כדאי לתת למוצרים שלכם מספר שמות של מילות חיפוש אשר פונות למכנה משותף רחב של גולשים. למשל: אם אתם מוכרים תמונה לבית, אנו ממליצים כי שם המוצר יהיה: תמונה לבית | תמונות קיר | עיצוב הבית | פוסטר לסלון | פוסטר לחדר שינה. המטרה היא שהמוצר שלכם יעלה בתוצאות חיפוש של אנשים שונים שמחפשים את אותו מוצר אבל מגדירים אותו בצורה שונה. כמו כן אנשים נוהגים לחפש יותר צירופי מילים מאשר מילים בודדות ולכן הקפידו שהשמות יהיו צירופי מילים (2-3 מילים).
לפרטים נוספים בואו לכאן.

מה זה תגיות והאם חשוב לתת תגיות לכל מוצר?
תגיות הן מילות המפתח המתארות את המוצר והן עוזרות לקונים למצוא את המוצרים שלכם בתוצאות החיפוש. חשוב למלא תגיות עבור כל מוצר על מנת שהמוצרים שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך אני יודע מהן 10 התגיות הכי טובות למוצרים שלי?
אנו ממליצים להוסיף לכל מוצר 5-10 תגיות, כאשר כל תגית תהווה ביטוי של 2-3 מילים שמתארות את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר. נסו לחשוב כיצד הקונים היו מתארים את המוצר לו היו נכנסים לחנות הפיזית שלכם, והתחילו לתייג: ראשית יש לתייג מהו המוצר (ביחיד וברבים), למי המוצר מיועד, לאיזה קטגוריה ותת-קטגוריה הוא שייך, לאיזה שימוש נועד, תיאור המוצר, ממה הוא עשוי, האם עשוי עבודת יד, למי מתאים, האם מתאים כמתנה ועוד. חשוב לקחת בחשבון גם את צבע המוצר בתגיות, אבל אל תבחרו בתגית המתארת צבע בלבד, כפי שאף אחד לא היה מחפש את המילה לבן, אלא: שמלה לבנה לילדה.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך קובעים מה יהיו דמי המשלוח למוצרים בחנות?
דמי המשלוח תלויים בתעריפים של דואר ישראל, או בחברת המשלוחים איתה תבחרו לעבוד. ברוב החברות העוסקות בתחום, עלות המשלוח נקבעת עפ"י נפח ומשקל המוצר. כמו כן, ברוב המקרים עלות המשלוח של שני פריטים ומעלה תשתלם לכם יותר. את כל האפשרויות והמחירים יש לברר מול דואר ישראל או חברת המשלוחים שבחרתם. לאחר שאספתם את כל המידע תוכלו לעדכן עבור כל מוצר את מחיר המשלוח המדויק עבורו בשדה "דמי משלוח בארץ", כשהוא נשלח לבד, או בשדה "עם מוצר נוסף" כשהוא נשלח עם מוצר נוסף שנרכש בחנותכם. במידה והחלטתם לגלם את מחיר המשלוח במחיר המוצר, עליכם לעדכן את מחיר המוצר בהתאם ולהקליד 0 בשדה "דמי משלוח בארץ" (ואת השדה "עם מוצר נוסף" להשאיר ריק). אנחנו ממליצים על אפשרות זו, שמקלה על הסלר וקורצת יותר ללקוח.

האם המלאי של המוצרים מתעדכן אוטומטית?
מלאי המוצרים שהזנתם לכל מוצר בעת העלאתו לחנות מתעדכן אוטומטית עם כל קניה. כך שאם למשל הזנתם מלאי של 5 יחידות למוצר מסוים, לאחר רכישה המלאי יתעדכן באופן אוטומטי ל-4. כמו כן, כאשר מלאי המוצרים נגמר, תקבלו התראה למייל על כך.

כמה מוצרים מותר לפרסם בחנות?
מותר להעלות לחנות מוצרים ללא הגבלה.

כמה תמונות ניתן להעלות לכל מוצר?
לכל מוצר תוכלו להעלות 5 תמונות שונות. אנו ממליצים שתמונה אחת תהיה פקשוט (המוצר על רקע לבן), תמונה נוספת של המוצר על בובה/דוגמנית, או "בסביבה הטבעית שלו", עוד 2 תמונות נוספות של המוצר מזוויות שונות ועוד תמונה של המוצר ארוז כפי שהוא נשלח ללקוח.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

מה צריך להיות הגודל של התמונות?
רוחב התמונות של המוצרים שאתם מעלים צריך להיות לא פחות מ- 600 פיקסלים על מנת שהתמונות יוצגו באיכות גבוהה. תמונות קטנות יותר עשויות להיחתך בצורה לא אופטימלית.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך ליצור היפרלינק (היפר-קישור) מתוך דפי מוצרים למוצרים או מחלקות אחרות בחנות שלי?
היכנסו לפוסט שנכתב בדיוק בעניין זה. ממש כאן.

מה המשמעות של השדה "מחיר אחרי הנחה" בעמוד העלאת/עריכת מוצר ?
ניתן לעשות שימוש בשדה "מחיר לאחר הנחה" במידה ותרצו להציע הנחה על מוצר מסוים. כלומר, אם המוצר נמכר כעת במחיר זול יותר ממחירו המקורי. בשדה המחיר תזין את מחירו המקורי ובשדה "מחיר אחרי הנחה", את המחיר בהנחה. בהתאם, בדף המוצר יופיע קו על המחיר הישן, ולידו מחירו הנוכחי.

עריכת מוצרים

איך מעדכנים מחירים/שינויים במוצרים שבחנות?
על מנת לשנות פרטים במוצרים שפרסמתם עליכם להכנס אל תפריט "החנות שלי" >> "עריכת מוצרים". בעמוד זה תמצאו את כל המוצרים שהעליתם לחנות עם חץ בצמוד לכל מוצר. לחיצה על חץ זה תפתח תפריט נוסף של פעולות שם עליכם לבחור ב"ערוך".

איך אפשר לשנות את הסדר של המוצרים בחנות שלי?
על מנת לשנות את הסדר של המוצרים בחנות היכנסו אל "החנות שלי" >> עריכת מוצרים >> ובסרגל הפעולות שמעל שורת המוצרים הראשונה בחרו ב"סנן לפי - הכל". תצוגה זו תפרוש את כל המוצרים שבחנות אותם תוכלו להזיז ממקום למקום ע"י גרירתם באמצעות העכבר.

כיצד אפשר למחוק מוצר מהחנות?
קיימות שתי אפשרויות למחיקת מוצרים שכבר לא מוצעים למכירה:
1. להפוך את המוצר ללא פעיל - במקרה כזה כל הפרטים על המוצר ישמרו אבל הוא לא יהיה חשוף לקונים בחנות. על מנת להפוך מוצר לסטטוס "לא פעיל" היכנסו אל "החנות שלי" >> עריכת מוצרים >> לחצו על החץ ליד המוצר שאתם מעוניינים להפוך ללא פעיל, ובחרו בתפריט ל-"הפוך ללא פעיל".
2.למחוק את המוצר - במקרה כזה המוצר על כל פרטיו ימחק מן החנות ולא ניתן יהיה לשחזרו. כדי למחוק מוצר היכנסו אל "החנות שלי" >> עריכת מוצרים >> לחץ על החץ ליד המוצר שאתה מעוניין למחוק ובחר בתפריט ב"מחק".

יצירת קשר עם מתעניינים

כיצד קונים פוטנציאליים יכולים לפנות אלי בשאלות על המוצר?
קונים פוטנציאליים שמתעניינים במוצרים שלכם יכולים לפנות אליכם באמצעות כפתור "צור קשר עם החנות" שנמצא בכל עמוד מוצר, או באמצעות מספר טלפון שבאפשרותכם לפרסם בעמוד החנות.

מבצעים והנחות

קיבלתי מכם מייל על סייל שעומד להתקיים במרקט, איך משתתפים?
מומלץ מאוד לקחת חלק בסיילים שלנו. לכל מייל שנשלח אליכם בנושא סייל שמתוכנן במרקט, יתווספו גם הוראות מדויקות כיצד ניתן לצרף מוצרים לסייל. בד"כ ישנו אחוז הנחה מינימלי שעליכם לאפשר על מנת לקחת חלק בסייל. כדי לשייך את המוצר לסייל עליכם להיכנס לעמוד "העלאת או עריכת מוצר". בסוף העמוד תמצאו את הכותרת "מבצעי המרקט", ושם עליכם לסמן האם תרצו לשייך את המוצר לסייל, ומהו אחוז ההנחה שברצונכם לתת על המוצר.

האם ניתן לעשות סייל בחנות שלי?
כן, באפשרותכם לעשות סייל עצמאי בחנות שלכם. במקרה כזה עדכנו את כל המוצרים שמשתתפים בסייל במחירם החדש באמצעות עמוד עריכת המוצר ומילוי השדה "מחיר לאחר הנחה". כמו כן, אנחנו ממליצים לייצר בחנות מחלקה בשם "סייל/מבצע" וכן לעצב באנר מיוחד אותו תציבו בראש החנות עם הודעה חגיגית על הסייל. נשמח לשמוע מכם במקרה של סייל מיוחד בחנות ולסייע בפרסומו באמצעי הקידום השונים שלנו. אל תשכחו לקדם את הסייל שלכם בכל האמצעים (פייסבוק, הקפצת מוצרים במרקט וכו').

האם יש לי אפשרות להעניק הטבות/הנחות לחברים ולקונים חוזרים בדף הפייסבוק שלי? או איך בעצם יוצרים קוד קופון?
יש אפשרות להעניק הטבות והנחות באמצעות יצירת קוד קופון. הטבת הקופון יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות אחוז הנחה או באמצעות משלוח חינם - לשיקולכם. ההנחה שהקופון מעניק תקפה על כל החנות. על מנת ליצור קוד קופון יש להיכנס אל תפריט "החנות שלי" >> קופונים >> צור קופון חדש. העברת והפצת הקוד הינה באחריותכם והמעוניינים לממש אותו צריכים לעשות זאת במעמד סל הקניות, באמצעות לחיצה על הלינק "הזן קוד קופון". באפשרותכם לתת תוקף לקופון ולהפוך אותו ללא פעיל בכל שלב.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך מאפשרים תשלום בגיפטקארד בחנות שלי?
על מנת לאפשר תשלום באמצעות "גיפטקארד מרמלדה" בחנות, היכנסו אל תפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> מדיניות החנות >> סימון התיבה "חנות זו מכבדת גיפטקארד".
לפרטים נוספים בואו לכאן.

מכירת מוצרים

איך ניתן לדעת שמוצר מהחנות נמכר?
כאשר מוצר מחנותכם נמכר, תקבלו אל תיבת המייל שלכם שני מיילים: אחד ממרמלדה מרקט, עם שם הפריט, שם הקונה, כתובתו וכל הפרטים הדרושים על מנת לבצע את המשלוח אל הקונה. מייל נוסף יתקבל מפייפאל או Payme - אמצעי הסליקה באתר, עם הודעה על כך שכסף בעבור ההזמנה הועבר לחשבונך. בנוסף לאלו, כל ההזמנות שמתבצעות בחנותכם מתעדכנות תחת "הזמנות שקיבלתי" בממשק החנות באתר.

מה עושים אחרי שמוצר נמכר?
אחרי שקיבלתם הודעה כי מוצר בחנותכם נמכר אנחנו ממליצים להכין את המוצר, לארוז אותו יפה בחבילה ולשלוח אותו מוקדם ככל האפשר אל הקונה. לאחר ששלחתם את המוצר, הכניסו אותו אל "ההזמנות שלי" בתפריט החנות וסמנו את ההזמנה עם הסטטוס "נשלח" באמצעות הכפתור "סמן כנשלח". כתוצאה מכך ישלח אל הקונה מייל עם הודעה על כך שהמוצר בדרך אליו.

מה קורה למוצר אחרי שהוא נמכר?
אחרי שמוצר נמכר, המלאי שלו מתעדכן באופן אוטומטי והוא נשאר זמין לקניה בחנות, כל עוד לא אזל המלאי. במידה ואזל המלאי, הוא עדיין יופיע בחנותכם, אך לא תהיה אפשרות לרכוש אותו.

כיצד מעדכנים את המלאי של מוצר מסוים ומה קורה אחרי שנגמר המלאי מאותו מוצר?
אם נגמר המלאי ממוצר מסוים בחנות אנו ממליצים לעדכן מלאי באמצעות כניסה אל "החנות שלי" >> עריכת מוצרים >> לחצו על החץ ליד המוצר שאתם מעוניינים לעדכן לו מלאי ובחרו בתפריט ב -"ערוך". בשדה המלאי, עדכנו את המספר למלאי שיש ברשותכם. במידה ואכן נגמר המלאי ממוצר זה, השארו את המלאי ממוצר זה על 0. במצב זה קונים יוכלו לראות את המוצר אך לא יוכלו לרכוש אותו.

קנו מכם מוצר, אבל הקונה לא השאיר פרטים על מידה וצבע המוצר שהוא קנה, מה עושים?
בפרטי ההזמנה שתקבלו מאיתנו במייל, ותחת "הזמנות שקיבלתי", תוכלו למצוא את מספר הטלפון והמייל של הקונה שקנה מכם. במידה והקונה החסיר פרטים שחיוניים למשלוח ההזמנה, צרו עימו קשר.

דרכי שילוח לקונה

באיזה אופן מומלץ לשלוח את המוצרים שלי לקונים?
קובעים מה יהיו דמי המשלוח למוצרים

האם אפשר לשלוח גם מוצרים לחו"ל?
אם אתם ערוכים לשליחת מוצרים לחו"ל, אז נהדר. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר דמי משלוח לחו"ל.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך מאפשרים משלוח חינם?
משלוח חינם ניתן לאפשר באמצעות יצירת קוד קופון "משלוח חינם". לאחר שהקוד הועבר לקונה שמעוניין לנצל אותו, עליו להזין אותו במעמד הקניה, ודמי המשלוח בעבור המוצר יתאפסו.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

איך מאפשרים איסוף עצמי?
על מנת לאפשר איסוף עצמי של מוצר, עליכם לסמן את האופציה הזו בשלב העלאת המוצר או עריכתו תחת - "כיצד אתה מאפשר את העברת המוצר לקונה?"

תשלומים

כיצד אני יכול לאפשר לקונים בחנות שלי לשלם לי?
התשלומים עבור מוצרים במרמלדה מרקט מתבצעים באמצעות שני שירותי סליקה שונים :
PayPal - שירות הסליקה הנפוץ בעולם שמאפשר קניה מהירה ונוחה ולא מצריך מילוי פרטי אשראי (במידה וללקוח יש חשבון פייפאל)
PayMe - שירות שמאפשר סליקה באמצעות מגוון כרטיסי אשראי וחלוקה לתשלומים
כדי להגדיל את סיכויי המכירה בחנותכם ולקל על קונים לבצע רכישות, מומלץ להפעיל את שתי אפשרויות התשלום המוצעות.

איך הכסף בעבור המוצר עובר לחשבון שלי?
זה תלוי איזה אמצעי סליקה אפשרתם בחנותכם בשלב הגדרות החנות -
אם הזנתם חשבון פייפאל - התשלומים בעבור כל העסקאות שמתבצעות בחנות מועברות אל חשבון הפייפאל שלכם, משם באפשרותכם למשוך אותם לחשבון הבנק שלכם.
אם נרשמתם לPayme ואפשרתם קבלת תשלומים גם או רק באמצעותם, התשלומים יכנסו אל חשבונכם ב- Payme, ומשם תוכלו למשוך גם אותם ישירות אל חשבון הבנק שלכם. לקריאה נוספת על Payme - בואו לכאן.

האם יש אפשרות לשלם על מוצר מסוים בתשלומים?
יש אפשרות לשלם על מוצרים בתשלומים אם אפשרתם את אמצעי הסליקה "Payme" בחנותכם. על מנת לעשות זאת יש להכנס אל תפריט "החנות שלי" >> הגדרות חנות >> אמצעי תשלום ולהצטרף אל קבלת תשלומים באמצעות אמצעי סליקה זה. עם ההצטרפות אל השירות לקונים בחנותכם תוצע האופציה של קניה במספר תשלומים לבחירתם.

החלפות והחזרות

מה ניתן לעשות במידה ולקוח רוצה להחליף או להחזיר מוצר?
כאשר לקוח פונה אליכם בבקשה להחליף או להחזיר הזמנה ששלחתם אליו - אפשרו לו לעשות זאת במסגרת מדיניות ההחלפות וההחזרות שהגדרתם בחנות. אנו ממליצים לעקוב אחר חוק הגנת הצרכן במדינת ישראל ולאפשר החלפות והחזרות של מוצרים בהתאם לו.

כיצד אני יכול לזכות לקוח על הזמנה שהחזיר?
כדי לזכות את הלקוחות שלכם הכנסו אל חשבון הPayPal או הPayMe שלך, ובצעו החזר חלקי או מלא - בהתאם למה שסיכמתם עם הלקוח. לסיוע נוסף בתפעול חשבונות הPayPal והPayMe שלכם:
שירות הלקוחות של פייפאל - 1809-477-777
שירות הלקוחות של פיימי - support@paymeservice.com

משוב

איך אפשר לדעת אם השאירו לי פידבק על החנות?
אם השאירו לכם פידבק בחנות תקבלו על כך מייל. כמו כן, תוכלו לראות זאת בתפריט הימני בחנות שלכם מתחת למספר הצפיות והמעריצים.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

מה אפשר לעשות אם השאירו לי פידבק שלילי?
אם השאירו לכם בחנות פידבק שלילי אנו ממליצים ליצור קשר עם הקונה, לברר מה היתה הבעיה ולספק לו שירות טוב על מנת שיהפוך לקונה מרוצה. באפשרותם של הקונים לשנות פידבק שכתבו, כך שאם הקונה משנה את דעתו, תוכלו לבקש ממנו לשנות גם את הפידבק שכתב.
לפרטים נוספים בואו לכאן.

בהצלחה!
אנחנו כאן בכל עניין,
צוות מרמלדה מרקט