מרמלדה מרקט - עזרה - קונים

מרמלדה מרקט הוא מתחם קניות אינטרנטי לתחומי העיצוב והיצירה העצמאית. תחת קורת הגג שלנו מתקיימות מעל 1000 חנויות של יוצרים, מעצבים ויזמים עצמאיים המעוניינים למכור את תוצרתם.

קונים במרמלדה מרקט

התמצאות והרשמה לאתר

מהו אתר מרמלדה מרקט?
מרמלדה מרקט הוא מתחם קניות אינטרנטי לתחומי העיצוב והיצירה העצמאית. תחת קורת הגג שלנו מתקיימות מעל 1000 חנויות של יוצרים, מעצבים ויזמים עצמאיים המעוניינים למכור את תוצרתם.

איך מחפשים מוצרים, חנויות או מותגים באתר?
קיימות שתי דרכים לחיפוש באתר: ניתן לחפש מוצרים באמצעות תיבת החיפוש החופשי שבעמוד הבית של המרקט (צד שמאל למעלה), על ידי הקלדת טקסט חופשי של מה שאתם מחפשים. האופציה הזו מתאימה במידה ואתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים. לחלופין, ניתן לשוטט בין הקטגוריות והתת-קטגוריות השונות המופיעות מצד ימין באתר.

איך נרשמים לאתר?
כדי להרשם לאתר לחצו על לינק זה https://market.marmelada.co.il/register או על הלינק "התחבר" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, אורח" >> אם אינך רשום עדיין, הרשם כאן.

איך אפשר להחליף שם משתמש, פרטי אימייל או סיסמא שהגדרתי?
ניתן להחליף את שם המשתמש שלכם, האימייל או את הסיסמא בכל רגע נתון באמצעות לחיצה על תפריט "החשבון שלי" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, ושמך" >> עריכת פרופיל. שים לב כי בסיום עדכון הפרטים, יש ללחוץ על כפתור "שמירה" שבסוף העמוד.

ביצוע הזמנות

איך אפשר ליצור קשר עם מוכר לגבי פריט מסוים?
כדי ליצור קשר לגבי פריט מסוים עליכם ליצור קשר ישירות עם החנות בה הוא נמכר. תוכלו למצוא מצד ימין בעמוד המוצר את הכפתור "צור קשר עם החנות" ששולח אוטומטית מייל אל בעלי החנות, או את הכפתור "הצג טלפון", שיציג בפניכם את מספר הטלפון של החנות.

איך מבצעים הזמנה באתר, והאם צריך להירשם לאתר לשם כך?
כדי לבצע הזמנה מהאתר עליכם ללחוץ על כפתור "לקניה" שמופיע בעמוד המוצר אותו אתם רוצים לקנות. כפתור זה יוביל אתכם לסל הקניות, שם עליכם לבחור שיטת משלוח, ולכתוב הערות למוכר - במידה ויש. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "לתשלום מאובטח" שיוביל אתכם לעמוד התשלום. בסיום מילוי פרטי המשלוח והתשלום - ההזמנה שלכם הושלמה. אתם לא חייבים להירשם כדי לקנות מהאתר והפרטים שתזינו במעמד התשלום ישמשו אותנו למשלוח הודעת סיכום על רכישת הפריט ושליחת החבילה.

איך ניתן לשלם על הפריטים שנקנו? האם ניתן לשלם בתשלומים?
על הפריטים שאתם מעוניינים לקנות, ניתן לשלם בכרטיס אשראי, או באמצעות חשבון PayPal. כמו כן, קיימת אפשרות לשלם ב-עד שלושה תשלומים (במידה ובחרתם לשלם בכרטיס אשראי).

האם האתר מאובטח?
הסליקה באתר מתבצעת באמצעות PayPal, שעומדים בתקני האבטחה המחמירים ביותר של PCI1-DSS כך שכל הנתונים במערכת התשלומים מאובטחים ומוצפנים.

איך ניתן לדעת שההזמנה שעשיתי התקבלה בהצלחה?
לאחר שהשלמתם את מילוי פרטי התשלום, צריכה להופיע בראש העמוד ההודעה "תודה שקנית". בנוסף, תקבלו למייל שהזנתם בעת ההזמנה את סיכום ההזמנה שלכם עם כל פרטיה.

משלוחים

באיזה אופן נשלחים אליי את המוצרים שקניתי?
קיימות מס' דרכים למשלוח המוצרים:
משלוח רגיל בדואר
משלוח באמצעות שליח
איסוף עצמי
כל חנות מגדירה עבור כל מוצר שלה את דרכי ההעברה שהיא מאפשרת עבורו, כאשר במעמד הקניה אתם תוכלו לבחור את האופציה המועדפת עליכם.

האם אפשר לשלוח גם מוצרים לחו"ל?
אם החנות ממנה אתם רוצים לקנות ערוכה לכך ומאפשרת זאת - תוכל לראות זאת כאחת מן האופציות תחת "משלוח" בסל הקניות, ולבחור באופציה הזו.

החלפות, והחזרות

מה עושים במידה ורוצים להחליף או להחזיר פריט שנרכש?
באפשרותכם להחליף או להחזיר פריטים בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות של החנות ממנה רכשתם. את מדיניות ההחלפות והחזרות תוכלו למצוא בצד ימין של עמוד החנות תחת הלינק "מדיניות החנות", או במייל שקיבלתם מיד לאחר הרכישה.

מה עושים במקרה שהפריט שנרכש לא הגיע?
ראשית, אנו ממליצים להכנס לחנות ממנה רכשתם ולבדוק מהי מדיניות המשלוחים שלה. מאחר וכל חנות במרקט נוקטת במדיניות שונה, חשוב לוודא מהו הזמן שהחנות ממנה הזמנתם הגדירה למשלוח המוצר. במידה והזמן שהוגדר חלף, תוכלו ליצור קשר עם החנות באמצעות פרטי החנות שמופיעים מצד ימין בכל חנות, או במייל שקיבלתם מאיתנו מיד אחרי הרכישה "הודעה על רכישת פריט".

חוות דעת

איך משאירים חוות דעת לאחר רכישה?
ניתן (ומומלץ!) להשאיר חוות דעת על מוכר באמצעות לחיצה על לינק לכתיבת חוות דעת שמופיע במייל ששנשלח אליכם שבועיים לאחר קניית הפריט. כמו כן, אם רכשתם את הפריט כשהייתם מחוברים לחשבונכם, תוכלו להכנס ולכתוב חוות דעת בכל עת באמצעות לחיצה על תפריט "החשבון שלי" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, ושמך" >> חוות דעת שכתבתי.

איך אפשר לשנות חוות דעת שכתבתי?
במידה וכתבתם חוות דעת שלילי וברצונכם להתחרט, תוכלו לשנות את החוות דעת באמצעות לחיצה על תפריט "החשבון שלי" שמופיע בסרגל העליון באתר לצד "היי, ושמך" >> חוות דעת שכתבתי >>"שנה דעתך" (שמופיע לצד החוות דעת אותה תרצו לשנות), ובסיום על "שלח".

גיפטקארד וקוד קופון

קיבלתי גיפטקארד למרמלדה מרקט, איך משתמשים בו?
בגוף המייל תמצאו את המילים והלינק "להפעלת הגיפטקארד לחץ כאן". לחיצה על לינק זה תעביר אתכם לאתר מרמלדה מרקט. אם יש לכם חשבון במרמלדה מרקט (כלומר נרשמתם כבר בעבר ) ואתם מחוברים - תוכלו לראות את סכום המתנה שקיבלתם בראש עמוד הבית. אם יש לכם חשבון ואתם לא מחוברים - התחברו. ואם אין לכם חשבון במרקט - עליכם להירשם תחילה ורק אז תוכלו לממש את הגיפטקארד שקיבלתם. את הגיפטקארד שקיבלתם ניתן לנצל בחנויות המכבדות גיפטקארד: במעמד סל הקניות - יש לסמן את התיבה "שלם באמצעות גיפטקארד" ולשלם באמצעותו.

איך אפשר לשלוח לחבר גיפטקארד של מרמלדה מרקט?
בלינק הזה https://market.marmelada.co.il/giftcards או בסרגל העליון באתר ישנו כפתור לרכישת גיפטקארד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הסכום שאתם מעוניינים להעניק, להזין את שמכם ואת שם הנמען, לכתוב ברכה קצרה ולבחור עיצוב לכרטיס הברכה. הכי פשוט והכי משמח.

קיבלתי קוד קופון , איך משתמשים בו?
את קוד הקופון שקיבלתם יש להזין בסל הקניות בלחיצה על הלינק "הזן קוד קופון". אם קוד הקופון תקין ובתוקף, מיד לאחר לחיצה על כפתור "הזן קוד" - הטבת קוד הקופון תתעדכן.


בהצלחה!
אנחנו כאן בכל עניין,
צוות מרמלדה מרקט
marmelada